Голованівську вузькоколійку хочуть зробити туристичним об’єктом

Керівник Одеської залізниці Микола Луханін вважає, що вузькоколійка, яка проходить по західних районах Кіровоградщини, могла б стати туристичною родзинкою області.

Про це повідомляє vz.ua.

Найдовша на сьогодні вузькоколійка в Європі знаходиться в Кіровоградській області. Це залізниця Рудниця – Голованівськ довжиною 130 км, яка веде з Кіровоградської області до Вінницької. Але незважаючи на всесвітній інтерес туристів до ретро-маршрутів, старовинна «залізка» до бюджету області грошей не приносить.

Вузькоколійка належить Одеській залізниці.

Тут знімали фільми «Захар Беркут» і «1941».

Кілька років тому в Берліні українські режисери демонстрували документальний фільм «2033 кілометри від Ейфелевої вежі», де розповідали про проблеми такої ж вузькоколійки у Рівненській області – вона друга за протяжністю, 106 км. Тоді кінематографістам вдалося привернути увагу європейців до проблеми закриття вузькоколійок в Україні. Фахівці тур агентства «Bahnagentur Schöneberg» відзначали, що робити цього не можна. Але, на жаль, старовинні колії залишилися тільки в областях із слаборозвинутою туристичною інфраструктурою.

«Вузькоколійка, яка проходить по західних районах Кіровоградщини, могла б стати туристичною родзинкою області, – каже Микола Луханін, керівник Одеської залізниці. – Сьогодні від пересувного складу залишився один тепловоз і один паровоз. Людей, які змогли б її обслуговувати, теж немає. Однак з часом ми розробимо детальний план, як зробити вузькоколійку пам’яткою».

Поширити:

Залишити коментар:

коментар