Кіровоградщина: оголошено конкурс на заміщення вакантних посад працівників юстиції

Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області повідомляє, що оголошено конкурс на заміщення вакантних посад – державного виконавця відділу державної виконавчої служби Новомиргородського районного управління юстиції та спеціаліста І категорії відділу державної виконавчої служби Устинівського районного управління юстиції.

Вимоги до учасників конкурсу:

Спеціаліст І категорії відділу державної виконавчої служби: вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом в державній службі на посаді спеціаліста ІІ категорії чи в інших сферах управління за фахом не менше 1 року при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.

Державний виконавець: громадянство України, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста або магістра, за напрямком підготовки, в галузі знань «Право», без вимог до стажу.

До заяви про участь у конкурсі додаються такі документи: особова картка форми П-2ДС з відповідними додатками, 2 фотокартки розміром 4 х 6 см, копії   документів   про   освіту,  підвищення  кваліфікації, присвоєння  вченого звання, присудження наукового ступеня,  декларацію   про   майно,   доходи,  витрати  і  зобов’язання фінансового  характеру  за  минулий  рік  за  формою, передбаченою  Законом України  “Про засади запобігання і протидії корупції”, копію  документа, який  посвідчує особу, копію військового   квитка   (для   військовослужбовців   або  військовозобов’язаних), довідку про  допуск  до  державної  таємниці  (у  разі   його наявності).

Документи на участь у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою: м. Кіровоград,                    вул. Дворцова, 6/7, каб. 111, тел. (0522) 35-66-47. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою управління юстиції».

Перелік необхідних документів можна переглянути ТУТ.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар