До Першої електронної звернулися представники кіровоградських громадських організацій, які отримали дивні рекомендації від Управління комунікацій з громадскістю Кіровоградської ОДА.
“Ми є абсолютно патріотично-налаштованими громадянами, активно допомагаємо армії і виховуємо своїх дітей патріотами України, але це на нашій пам`яті чи не вперше, коли влада намагається давати подібні “рекомендації” і інструкції громадським організаціям, які апріорі у своїй діяльності є повністю незалежними від виконавчої влади.
Та і як ми можемо сприяти “формуванню у ЗМІ позитивного іміджу військовослужбовців і військових формувань, висвітлення героїзму учасників АТО, їх відданості Україні”? Який вплив ми маємо на ЗМІ? І якщо організація, яка допомагає хворим на ВІЛ, безпритульним чи людям з особливими потребами ще якось теоретично може “сприяти вихованню військово-патріотичної свідомості” у групи осіб, яким надає допомогу, то як це робити організаціям, які допомагають паліативним хворим чи немовлятам? Що робити громадським організаціям, які піклуються про захист тварин чи займаються екологічними проблемами?”, – поділилися представники громадських організацій, які отримали ці “темники” на свої електронні скриньки.
Та ще більше питань (крім сумнівної орфографії і пунктуації тексту) викликає сам текст, який є елементарним плагіатом.
Порівняємо:
“Перш за все необхідно залучитися до виховання у молоді військово-патріотичної свідомості. Виховання військово-патріотичної свідомості передбачає вироблення високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім’я процвітання Української свідомості, покликане формувати громадянина-патріота, виробляти у нього глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного самовдосконалення, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил, цілеспрямований, організований процес формування готовності українців до строкової служби в Збройних Силах України”.
І ресурс, на якому без жодного рерайтингу (змін) “позичили” цілий шмат тексту:
Далі за текстом “По-третє: закликаємо сприяти формуванню у ЗМІ позитивного іміджу військовослужбовців і військових формувань, висвітлення героїзму учасників АТО, їх відданості Україні” запозичене у “Народної армії”, центрального друкованого органу міністерства оборони, або у “Голосу України”, або на сайті інформаційного управління Верховної Ради України та інших, де розміщено абсолютно ідентичний текст:
і далі за текстом “Особи, які вступають на військову службу, повинні відчувати гордість бути захисниками Вітчизни, а їх сім’ї пишатися своїми синами, чоловіками, батьками” взяте на тих самих ресурсах, порівняємо:
Текст є грубою компіляцією з двох, максимум трьох першоджерел. Яка до того ж не пропонує жодного механізму практичної реалізації наданих чиновниками рекомендацій.