У 2013 році географія експорту Групи охопила понад 20 країн світу, а продажі соняшникової олії і шроту, продуктів переробки сої, жирів і маргаринів забезпечили 72% виручки. Загалом виручка Групи збільшилася на 55% – до 1,55 млрд доларів США. Зміцнюючи експортні напрями, в минулому році Група відкрила власні представництва в Китаї та ОАЕ. Стратегічними для компанії напрямами збуту на зовнішніх ринках залишаються країни Близького Сходу, Китай та Індія як найбільший у світі споживач соняшникової олії.
Про це розповіли Юрій Давидов, голова правління Групи Креатив, і Вікторія Березкіна, фінансовий директор Групи Креатив, в інтерв’ю журналу АПК Інформ, №16, квітень 2014.
Дотримуючись розробленої стратегії, як зазначив Юрій Давидов, Група Креатив успішно завершила 2013 рік і посилила позиції в основних напрямах діяльності. Символічним рубежем для компанії стала переробка понад 1 млн тонн соняшнику і повне завантаження потужностей, що дозволило Групі Креатив закріпитися у трійці лідерів як із переробки насіння, так і з експорту нерафінованої олії. Переробка сої за рахунок запуску нових потужностей зросла більш ніж удвічі – з 80 тис. тонн у 2012 р. до 171 тис. тонн у 2013 р., забезпечивши Групі ринкову позицію №2. У сегменті жирів і маргаринів компанія утримує провідні позиції з часткою ринку близько 30%.
Ключовим напрямом діяльності Групи Креатив, за словами Вікторії Березкіної, залишається виробництво соняшникової олії і шроту, яке згенерувало 78% загальної виручки. Стабільний для Групи сегмент маргаринів та жирів забезпечив близько 12% виручки. А частка соєвого напряму зросла до 8%.
У минулому році Група посилила систему закупівель насіння соняшнику, співпрацюючи з більш ніж 1500 українськими фермерськими господарствами, і утримувала у стратегічному фокусі інфраструктурну складову. Протягом року були введені в експлуатацію два елеватори, а в 2014 році будуть запущені ще два загальною потужністю близько 126 тис. тонн, транспортний парк компанії нараховує понад 300 одиниць вантажного транспорту та спецтехніки, що допомагає забезпечувати сировиною виробничі майданчики, а також надавати своєчасну підтримку партнерам – фермерам. Крім цього, успішна реалізація стратегії у 2013 році стала можливою завдяки зваженій фінансовій політиці, зокрема стабільному фінансуванню та оптимізації витрат.