EdCamp оголосив про новий проєкт для шкіл Кіровоградщини

Освітні заклади Кіровоградщини запрошують взяти участь у проєкті «Педагогіка партнерства: практики доброчесності», який покликаний сприяти розбудові у школах доброчесності й партнерських взаємин.

Про це Першій електронній газеті повідомили в прес-службі ГО «ЕдКемп Україна».

Щоб долучитися до проєкту, необхідно:

1. Запропонувати педагогічному колективу Вашого закладу освіти подати заявку.

2. Сформувати шкільну команду з 4 осіб – по одній особі від адміністрації закладу, педагогічного колективу, батьківства, учнівства.

3. Заповнити цю онлайн-форму, обговоривши її запитання. Обсяг і структура анкети сформовані таким чином, щоб, учасники могли також отримати уявлення про концепцію проєкту.

Заявки приймаються до 23:59 13 грудня 2019 року. 16 – 20 грудня 2019 року відбуватиметься етап телефонних співбесід із командами закладів освіти, чиї заявки пройдуть до другого туру. Результати конкурсу оголосять 23 грудня на офіційній сторінці. Переможцям конкурсу також надійдуть листи-запрошення.

До фіналу потраплять 6 шкільних команд, які:

  • пройдуть навчання 15-18 лютого 2020 року та прийматимуть у закладі освіти менторингові візити,
  • візьмуть участь у дослідженні поточної ситуації потреб та викликів шкільних колективів в аспекті тем корупції та педагогіки партнерства,
  • за підтримки команди проєкту розроблять і реалізують внутрішньошкільні ініціативи.

Проєкт реалізують громадська організація «ЕдКемп Україна» у партнерстві з ГО «Смарт освіта» і порталом «Нова українська школа» та за підтримки Проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія».

Нагадаємо, минулого року EdCamp Ukraine здійснювала масштабну апробацію в закладах освіти ігрових антикорупційних інструментів проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія», у результаті якої, зокрема, було розроблено буклет «Корупція чи ні? Щоденні питання щодо доброчесності, етики та протидії корупції в шкільному середовищі».

Читайте також:
Поширити:

Залишити коментар:

коментар