У Кропивницькому в обхід законної процедури обліпили рекламою цирку півміста

Рекламні щити цирку, які були прикручені дротами до електроопор вздовж центральних магістралей Кропивницького привернули увагу небайдужих містян, які і поскаржились до редакції Першої електронної газети. Подекуди ці фанерні рекламні щити висіли облізлі й обірвані.

За інформацією про законність встановлення цих конструкцій, ми звернулись до начальника управління містобудування та архітектури Вадима Мездріна. Як виявилось, з цирку ніхто до управління не звертався і не отримував дозволів на встановлення реклами.

«З цирками у нас завжди були проблеми. Вони самовільно встановлять рекламу, а ми законодавчо маємо право тільки написати припис, за яким власнику конструкцій дається 15 днів на добровільний демонтаж. А їм більшого і не треба – за цей період вони відгастролюють, і їдуть з міста», – розповів Вадим Мездрін.

Як він запевнив, спеціалізована інспекція міської ради має право їх знімати, складати протокол і викликати власника на адмінкомісію.

P60905-143748

Голова комісії міськради з питань архітектури, будівництва, реклами та регулювання земельних відносин Юрій Деркаченко також нічого не знає про рекламу цирку. За його словами, у порядку денному комісії питання про дозвіл на її встановлення не було.

Далі за роз’ясненням ми звернулись саме до спецінспекції.

«Ми не вживали ніяких заходів по демонтажу цієї реклами, адже її встановлення було погоджено із заступником міського голови Олександром Грабенком», – повідомив заступник начальника спецінспекції Олександр Брюховецький.

За його словами, між керівництвом цирку і Олександром Грабенком було усно погоджено розміщення рекламних конструкцій. Олександр Брюховецький також повідомив, що була ще домовленість, що вони демонтують ці фанерні щити, коли їхатимуть з нашого міста.

Олександр Грабенко підтвердив, що цирку усно дозволили розмістити свою рекламу. На зауваження нашого журналіста, що згідно законодавства дозвіл на встановлення будь-якої зовнішньої реклами має бути наданий виконкомом, після подачі заяви власника і розгляду цього питання комісією міськради, заступник міського голови заявив, що не погоджується з цим твердженням.

«Це тимчасове явище, яке буде продовжуватись два тижні, і це нормально, – запевнив Олександр Грабенко. – Поки їх звернення винесуть на сесію чи на виконком, вони вже поїдуть з міста. Такі речі ніколи через виконком не пускалися».

На глибоке переконання заступника міського голови, цирки не повинні погоджувати встановлення своєї реклами.

«Я в цьому впевнений», – ствердно заявив Олександр Грабенко.

Хоча, якщо ми зазирнемо у текст Закону України «Про рекламу», то у пункті 1 статті 16 прочитаємо: «Розміщення   зовнішньої   реклами  у  населених  пунктах проводиться   на   підставі  дозволів,  що  надаються  виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів – на підставі дозволів,  що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим – Радою міністрів  Автономної  Республіки Крим,  в порядку, встановленому цими органами  на  підставі  типових  прав, що затверджуються Кабінетом Міністрів України».

P60905-143803

Жодних винятків для цирків чи будь-яких інших юридичних чи фізичних осіб у Законі не передбачено.

Не передбачено їх і у чинних «Типових правилах розміщення зовнішньої реклами», затверджених Кабміном. У пункті 3 цих Типових правил йдеться: «Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил».

Не передбачено подібних винятків і у місцевих Правилах розміщення зовнішньої реклами у м. Кропивницький. У пункті 1.3 Правил зазначено: «Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому цими Правилами».

Згідно цих Правил, робочим органом для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами визначається управління містобудування та архітектури Кіровоградської міської ради, яке і має право внести питання про надання дозволу на розміщення реклами на розгляд виконавчого органу.

У нашому випадку, управління містобудування та архітектури взагалі нічого не знало про встановлення реклами цирку на вулицях Кропивницького, про що вище повідомив начальник управління Вадим Мездрін.

У розмові з нашим журналістом заступник міського голови Олександр Грабенко розповів, що взамін на усне надання дозволу на розміщення реклами, керівництво цирку надало 150 квитків, які міська рада вручила сім’ям загиблих у АТО та сім’ям учасників АТО.

Цю інформацію підтвердив журналісту Першої електронної і адміністратор цирку пан Андрій, який відмовився називати своє прізвище.

«Ми благодійно виділили частину квитків сім’ям учасників та загиблих у АТО. Крім того у нас все узгоджено з енергетиками, що ми встановлюємо нашу рекламу на опори електропередач, а потім їх демонтуємо», – розповів адміністратор цирку.

Кількість квитків він відмовився називати, лише зазначив: «це більше ніж на 20 тис. гривень».

Зазначимо, що міський голова Кропивницького Андрій Райкович перебуває наразі у відпустці. Його останнім робочим днем було 26 серпня. Тобто, очільник міста, скоріше за все, нічого не знає про усні домовленості його заступника.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар