Учора, 28 липня, у Кропивницькому за адресою вул. Тараса Карпи (Тимірязєва), буд. 83/52 відкрилася крамниця електронних послуг «Твій час». Відтепер підприємства та пересічні громадяни міста мають доступ до унікальних послуг мережі. Що ж пропонує крамниця?
Запуск «Твій час» – це новонародження мережі Партнерів Групи компаній «Інтелект-Сервіс» (дистриб’юторів та дилерів «M.E.Doc», СОТА, АЦСК «Україна» тощо) у зміненому форматі: новий рівень сервісу, сучасний дизайн та затишний інтер’єр, а головне – безліч електронних послуг для підприємств та фізичних осіб. ПП «Інтелект-Кіровоград», що протягом багатьох років є офіційним дистриб’ютором продуктів «Інтелект-Сервіс», стали одним із перших Партнерів в масштабах всієї України, що відчинили оновлену крамницю для своїх клієнтів.
Філософія «супермаркету сервісів», в якому клієнт міг би отримати повний комплект електронних послуг для підприємства, прийшла до нас з Європи, а для України це – справжнє ноу-хау. Мережа крамниць «Твій час» першою в Україні зібрала під одним дахом всі електронні послуги для підприємств, бізнесменів та фізичних осіб.
«Ноу-хау мережі крамниць «Твій час» полягає у тому, що клієнт може отримати абсолютно всі послуги в одному місці. Наприклад, якщо завтра ви вирішите відкрити приватне підприємство чи ТОВ, у вас постане питання, як і в чому вести бухгалтерський облік. Ви приходите сюди – і отримуєте увесь пакет послуг, програм та консультацій, – розповідає комерційний директор Групи компаній «Інтелект-Сервіс» Тетяна Мрачковська. – Оскільки Інтернет зараз охопив усі сфери людського життя – роботу, спілкування, інформаційний простір, ми вирішили створити місце, де бухгалтери та підприємці зможуть не лише отримати послуги та інформацію, а й обмінятися досвідом з колегами. Варто також зазначити, що наші програми написані з урахуванням перевірок контролюючих органів. Наприклад, «M.E.Doc» перевіряє звіт за тим самим алгоритмом, що й інспектор, який прийматиме цей звіт. Тобто, наші послуги – це страховка для Вас».
Компанія «Інтелект-Сервіс Кіровоград» створена з метою розвитку нових напрямків в індустрії електронного документообігу та інформаційних технологій. Вона допомагає керівникам українських підприємств вибудовувати свій бізнес за допомогою типових рішень, а бухгалтерам надає інструменти, що стабільно працюють в умовах мінливого законодавства. Крім того клієнти компанії отримують програмні комплекси світового рівня за розумними цінами українського ринку.
«Зараз українське законодавство постійно змінюється, і дуже важливо бути впевненим, що програма на підприємстві швидко оновлюється. Наприклад, зараз жодна компанія платник ПДВ не може працювати без електронної реєстрації податкових накладних – і у «M.E.Doc» та «СОТА» потрібний функціонал миттєво з’явився, та ще й з додатковими можливостями – для зручності роботи. Бухгалтер буде упевнений, що всі звіти подаються згідно закону, за новими формами», – розповідає керівник відділу просування і реклами «Твій час» Олена Бойко.
Тетяна – бухгалтер з 20-річним стажем. З мережею компаній «Інтелект-Сервіс» працює більше 10 років. Говорить, що жодного разу програми компанії її не підвели:
«Для бухгалтерів – це просто знахідка. Ти можеш зателефонувати до консультанта у будь-який час і тобі ніколи не відмовлять у допомозі. Зокрема мені як бухгалтеру це значно полегшило життя. Я нікуди не бігаю. Якщо виникли проблеми – я просто телефоную консультанту і у телефонному режимі отримую відповіді на свої питання. Бувало таке, що дзвониш у податкову, а там не можуть пояснити, чому відбувся збій при відправці чи складанні звіту. Дзвониш сюди, у компанію, і тобі пояснюють чому це сталося та як вирішити проблему. Це не раз рятувало мене з робочого авралу», – розповідає Тетяна Коваленко.
«Дуже часто виручали дівчата своїми порадами. Наприклад, не відправляється бухгалтерський звіт. Консультанти завжди розкажуть, яка помилка чи проблема і як її уникнути. Було раз таке, що оператори групи компаній «Інтелект-Сервіс» самі подзвонили у податкову, дізналися, у чому проблема, розповіли мені – і ми разом її вирішили, – розповідає бухгалтер ОСББ на Конєва,15 Юлія Соколова. – Розумієте, Інтернет – це зручно, але він не вирішує всі проблеми. Тому це прекрасно, що у Кропивницькому відкрилася крамниця електронних послуг «Твій час». Я завжди зможу прийти і проконсультуватися з будь-якого бухгалтерського питання».
На авторитет компанії працює той факт, що державні фінансові управління є клієнтами групи компаній «Інтелект-Сервіс».
«Наша компанія надає послуги зі встановлення та користування програмою ERP-система «ІС-ПРО», яка призначена для автоматизації комерційних підприємств та бюджетних організацій. Вона здатна навести порядок в бухгалтерській звітності, логістиці, кошторисі, фінансових зобов’язаннях, контролі бюджетних коштів, нарахуванні заробітної плати та кадрових питаннях. В основному нею користуються бюджетні організації, але є й фермерські господарства, які з допомогою цієї програми ведуть облік заробітної плати та кадрів. Зокрема з нашою компанією працюють близько 40 бюджетних установ по Кіровоградській області: фінансове управління Кіровоградської ОДА, Виконавчий комітет Кіровоградської міської ради, суди області, прокуратура, школи, лікарні, музучилища», – розповіла директор підприємства «Інтелект-Кіровоград», представник розробника компанії «Інтелект-Сервіс» Івлєва Валентина.
Великий перелік електронних послуг поряд з висококласним сервісом дозволяють здійснити багато операцій в одному місці, до того ж швидко і ефективно. А значить, слоган «Твій час –в твоїх руках» повністю відображає суть мережі крамниць електронних послуг.
До кінця року в Україні відкривається більше 150 крамниць електронних послуг «Твій час», а Кропивницький – одне із перших міст, де це відбулося.
Що на полицях у крамниці?
Електронний цифровий підпис АЦСК «Україна» для подачі звітності в контролюючі органи, шифрування електронних договорів, рахунків, накладних та інших документів.
Електронна звітність в усі контролюючі органи. ЄСВ, ПДВ, 1-ДФ, Декларація про доходи – більше 3000 бланків, що оперативно оновлюються. Комп’ютерна програма «M.E.Doc» або веб-сервіс «СОТА» – на ваш вибір!
Рішення для електронного документообігу. Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування, обмін договорами, актами та рахунками в модулі «Електронний документообіг»
Електронне управління підприємством. Українська ERP-система «ІС-ПРО» для бухгалтерського та податкового обліку, управління фінансами, закупівлями, збутом, транспортом тощо – 13 модулів для управління підприємством від А до Я. Зручна CRM-система для роботи з клієнтами!
Технічне обслуговування та підтримка програм. Встановлення «M.E.Doc» та «СОТА», налаштування підписів та правд доступу, навчання роботі у програмах.
Консультація бухгалтера та допомога у заповненні звітності. Декларація про доходи, 1-ДФ, ЄСВ або усні консультації.
Віддалений офіс. Перевірте пошту або знайдіть необхідну інформацію в інтернеті, здайте звіт у професійному програмному забезпеченні, роздрукуйте/відскануйте або скопіюйте документи – до ваших послуг зручне робоче місце з усією технікою та програмами.
Електронні послуги для фізичних осіб
Під час візиту у крамницю можна оформити оплату електронних послуг. Серед них придбання електронних квитків на літак, потяг чи автобус, комунальні платежі, користування Інтернетом та мобільним зв’язком тощо.
Де нас знайти?
Адреса: вул. Тараса Карпи (колишня Тимірязєва), буд. 83/52, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25006
Телефон: (0522) 275025, 270696, 270595
e-mail: medoc.isk@ukr.net
Поздравляю! Желаю успехов и новых достижений
Вот и офис мы открыли – получилось,
Господа, коллеги, все свершилось.
Пусть он служит нам уютным домом,
Не заденет его ветром и потопом.
Пусть приносит радость и удачу,
Выполняет главную задачу.
Мы работаем, во истину трудимся,
И достичь высот сейчас стремимся.
Я для каждого успехов пожелаю.
С днем открытия я вас поздравляю.
А де рубрика — реклама?
Абсолютно згодна: якщо працювати в програмі Медок, то іноді буває виникне якась проблема, з якою півдня розбираєшся і, зрештою, не факт, що вдасться знайти вирішення. В таких випадках консультаційні бухгалтерські центри дуже доречні. А от в роботі з Сотою у мене такого ніколи не бувало. Я вже 4 роки веду електронну звітність в Соті – http://ukrzvit.ua/vhod-v-sota на цьому сайті ще перед придбанням програми переглядала відеоуроки і все було цілком зрозуміло. Навіть якщо виникне потреба вирішити якесь питання пов’язане з роботою програми, там є інструкції. Але у мене такої необхідності не виникало. Сота дуже проста і якщо хтось користувався Медком, то проблем з Сотою ніколи не буде – це з мого власного досвіду.