У США досліджують активність українців у соцмережах під час Майдану

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram
Kiev, Ukraine - August 26, 2013 - A collection of well-known social media brands printed on paper and placed on plastic signs. Include Facebook, YouTube, Twitter, Google Plus, Instagram and Tumblr logos.

Дослідники з Університету Сан-Дієг (США) проводять ґрунтовне опитування, щоб вивчити активність українців у соціальних мережах під час і після подій Євромайдану, передає VIDIA.

Опитування має на меті дослідити онлайн-активність українців, що проживають за кордоном, під час подій Революції Гідності. А також – як вона змінилась у постмайданний період.

Одна із дослідниць Світлана Красинська у коментарі VIDIA зазначила, що важливо, аби якомога більше людей взяли участь в дослідженні – тоді його результати були ґрунтовнішими.

У сфері наукових інтересів Світлани Красинської – громадянське суспільство України, а особливо його неформальні організації та ініціативи, неприбуткові організації у Східній Європі, зокрема й Україні. На її рахунку – чималий список публікацій на цю тематику.

Дослідниця каже, що університет постійно підтримує усі суспільні і наукові починання, які пов’язані з українською тематикою.

За підсумками дослідження будуть підготовані наукові статті. Результати будуть представлені на різноманітних наукових платформах.

Пройти опитування українською можна тут.

Пройти опитування англійською можна тут.

Нагадаємо,  в університеті Грайфсвальда завдяки гранту МЗС Німеччини буде відроджено кафедру україністики.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар