Про підсумки роботи контактного центру у 2014 році.
Контактний центр здійснює:
– прийом звернень через урядову телефонну «гарячу лінію» та «гарячу лінію голови облдержадміністрації»;
– оперативне спрямування звернень громадян на розгляд;
– опрацювання інформації щодо стану вирішення порушених громадянами питань;
– аналіз інформації щодо ефективності розгляду звернень громадян на «гарячу лінію облдержадмінастрації».
Робота із зверненнями громадян, що надійшли через урядову телефонну «гарячу лінію»
У 2014 році через урядову телефонну гарячу лінію контактним центром прийнято та направлено на розгляд до облдержадміністрації 5250 звернень громадян, що на 45% (2350) більше ніж у 2013 році, з яких:
Задоволено – 20%, відмовлено у задоволені – 6%, надано роз’яснень з 61% порушених громадянами питань.