Будь-який бізнес рано чи пізно зіштовхується з потребою розширення клієнтської бази. Просуваючи на ринку свій бренд, компанію, ідею, товар завжди треба бути готовим працювати з людською аудиторією, потреби і настрої якої дуже мінливі. Тому, щоб залучити нових клієнтів, часто вдаються до таргетованої реклами, яка вважається однією з найуспішніших на ринку рекламних послуг.
Що таке таргетована розсилка
Таргетована реклама – це цільова розсилка SMS -повідомлень чітко визначеній аудиторії з метою просування свого бізнесу (товарів і послуг) та залучення нових клієнтів.
Фактично, це один з видів персоналізованої, але дистанційної, комунікації з потенційними клієнтами. Ви їх не бачите, але знаєте їхні смаки, вподобання, настрої, потреби і, головне, можете задовольнити їхні запити.
Важливо, щоб SMS-реклама була цілеспрямованою, але не нав’язливою. Лише тоді вона буде успішною. Для цього в деяких компаніях, що надають послуги таргетованої розсилки, як, приміром, Київстар, працюють окремі команди аналітиків, які підбирають цільову аудиторію для кожного окремого замовлення, підвищуючи кількість лояльних клієнтів.
Переваги таргет-смс
- Підбір лояльної цільової аудиторії
- Безпосередній контакт з потенційними клієнтами
- Швидке розширення клієнтської бази
- Максимальне охоплення аудиторії
- Підвищення продажів (товарів чи послуг) завдяки персоналізованій пропозиції
- Гарантована доставка розсилки
- Зменшення реальних витрат на рекламу
Як обрати свою цільову аудиторію
Щоб розсилка була успішною, її слід спрямувати на лояльну цільову аудиторію. Потенційних клієнтів підбирають фахівці-аналітики за парламентами, наданими замовником.
Цільову аудиторію обирають за найрізноманітнішими параметрами. Серед найбільш популярних критеріїв:
- Мають авто
- Часто їздять за кордон
- Займаються спортом
- Купують товари для дітей
- Купують товари для тварин
- Роблять онлайн покупки
- Користуються послугами таксі
- Користуються сервісами знайомств
- Цікавляться кредитами
- Цікавляться приватними медзакладами і лабораторіями
Параметри SMS-розсилки
Обравши цільову аудиторію, слід визначити параметри, за якими здійснюватиметься розсилка. Адже, приміром, лояльні клієнти можуть жити в будь-якій області чи країні, а замовник просуває свій бізнес на конкретній території.
Тож для того, аби рекламодавець і клієнт знайшли один одного, існують чіткі параметри націлювання.
Персоналізація:
-
- Стать
- Вік
- Геолокація
Область
Місто
-
- Інтереси
Авто і мото
Спорт і здоровя
Мода і краса
Сімя і діти
Тварини
Ремонт і побут
Відпочинок і подорожі
-
- та інші за вибором замовника.
Використовуючи таргетовану рекламу, бізнес активніше комунікує зі своїми клієнтами – постійними і новими. Привітати з днем народження приємним бонусом, нагадати про важливу дату, попередити про майбутній розпродаж, запросити на відкриття нового магазину, салону, студії, розповісти про акційні пропозиції та багато іншого можна всього в один клік, замовивши розсилку.