Таргетована реклама: ідея, принципи, переваги

Будь-який бізнес рано чи пізно зіштовхується з потребою розширення клієнтської бази. Просуваючи на ринку свій бренд, компанію, ідею, товар завжди треба бути готовим працювати з людською аудиторією, потреби і настрої якої дуже мінливі. Тому, щоб залучити нових клієнтів, часто вдаються до таргетованої реклами, яка вважається однією з найуспішніших на ринку рекламних послуг.

Що таке таргетована розсилка

Таргетована реклама – це цільова розсилка SMS -повідомлень чітко визначеній аудиторії з метою просування свого бізнесу (товарів і послуг) та залучення нових клієнтів.

Фактично, це один з видів персоналізованої, але дистанційної, комунікації з потенційними клієнтами. Ви їх не бачите, але знаєте їхні смаки, вподобання, настрої, потреби і, головне, можете задовольнити їхні запити.

Важливо, щоб SMS-реклама була цілеспрямованою, але не нав’язливою. Лише тоді вона буде успішною. Для цього в деяких компаніях, що надають послуги таргетованої розсилки, як, приміром, Київстар, працюють окремі команди аналітиків, які підбирають цільову аудиторію для кожного окремого замовлення, підвищуючи кількість лояльних клієнтів.

Переваги таргет-смс

  • Підбір лояльної цільової аудиторії
  • Безпосередній контакт з потенційними клієнтами
  • Швидке розширення клієнтської бази
  • Максимальне охоплення аудиторії
  • Підвищення продажів (товарів чи послуг) завдяки персоналізованій пропозиції
  • Гарантована доставка розсилки
  • Зменшення реальних витрат на рекламу

Як обрати свою цільову аудиторію

Щоб розсилка була успішною, її слід спрямувати на лояльну цільову аудиторію. Потенційних клієнтів підбирають фахівці-аналітики за парламентами, наданими замовником.

Цільову аудиторію обирають за найрізноманітнішими параметрами. Серед найбільш популярних критеріїв:

  • Мають авто
  • Часто їздять за кордон
  • Займаються спортом
  • Купують товари для дітей
  • Купують товари для тварин
  • Роблять онлайн покупки
  • Користуються послугами таксі
  • Користуються сервісами знайомств
  • Цікавляться кредитами
  • Цікавляться приватними медзакладами і лабораторіями

Параметри SMS-розсилки

Обравши цільову аудиторію, слід визначити параметри, за якими здійснюватиметься розсилка. Адже, приміром, лояльні клієнти можуть жити в будь-якій області чи країні, а замовник просуває свій бізнес на конкретній території.

Тож для того, аби рекламодавець і клієнт знайшли один одного, існують чіткі параметри націлювання.

Персоналізація:

    • Стать
    • Вік
    • Геолокація

Область
Місто

    • Інтереси

Авто і мото
Спорт і здоровя
Мода і краса
Сімя і діти
Тварини
Ремонт і побут
Відпочинок і подорожі

    • та інші за вибором замовника.

Використовуючи таргетовану рекламу, бізнес активніше комунікує зі своїми клієнтами – постійними і новими. Привітати з днем народження приємним бонусом, нагадати про важливу дату, попередити про майбутній розпродаж, запросити на відкриття нового магазину, салону, студії, розповісти про акційні пропозиції та багато іншого можна всього в один клік, замовивши розсилку.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар