Сьогодні, 2 лютого, у поліції Кіровоградщини презентували роботу оновленої служби «102» та ситуаційного центру. Кол-центр перенесли із міськвідділу до приміщення поліції області, обладнали сучасною технікою і збільшили штат працівників.
Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією Сектору комунікації поліції Кіровоградської області.
На презентацію оновленої служби «102» та ситуаційного центру в Головному управлінні Нацполіції області завітав голова обласної державної адміністрації Сергій Кузьменко, представники міської влади та журналісти.
Очільник відомства Сергій Кондрашенко коротко ознайомив присутніх із функціями та завданнями підрозділів та особливостями їх роботи, а також розповів про передумови реорганізації служби «102».
16 грудня 2017 року на всій території держави розпочали свою роботу кол-центри поліції. На Кіровоградщині такий підрозділ розташовувався на базі Кропивницького відділу. Після того, як нього було перепідключено виклики за номером «102» мобільних операторів, міських та районних ліній зв’язку з усіх куточків області, навантаження на підрозділ (за наявності лише 4 операторів і такої ж кількості ліній зв’язку), значно збільшилося.
Якщо по місту за добу надходило від 400 до 500 звернень, то з усієї області – приблизно від 700 і до 1200 звернень. На свята, зрозуміло, громадяни звертаються до поліції, ще частіше.
«Враховуючи ситуацію та зважаючи на нарікання людей, які вимушені були чекати своєї черги у з’єднанні, телефонуючи за номером «102», ми звернулися до керівництва Нацполіції України щодо реорганізації кол-центру «102», а саме – введення додаткових посад, закупівлі необхідного технічного оснащення та створення всіх умов, потрібних для нормальної роботи людей.
Завдяки підтримці з боку керівництва Національної поліції та МВС України, нам вдалося досягнути позитивних змін, які відчуватимуть громадяни, життя та інтереси яких ми покликані захищати», – зазначив начальник обласного главку поліції.
На сьогодні кол-центр «102» з будівлі Кропивницького відділу поліції перенесено в будівлю ГУНП області. Тепер в одному залі знаходяться всі працівники одночасно, що спрощує координацію у їх роботі.
Зал кол-центру «102» обладнаний моніторами із виведеними на них зображеннями зі стаціонарних камер відеоспостереження Кропивницького, (на сьогодні – 26). Технічно є можливість у подальшому збільшити їх кількість.
Штати кол-центру поліції розширено. У даний час в одній зміні одночасно працюють 13 осіб, із яких – 8 операторів (замість 4). Процес їх роботи цілком автоматизований. Повідомлення миттєво реєструються в так звану «електронну карту» та негайно передаються територіальним підрозділам.
Після отримання повідомлення на планшет, якими забезпечено кожну групу реагування патрульної поліції в районах та містах, працівники підтверджують отримання виклику і негайно вирушають на місце пригоди.
Сергій Кондрашенко також зауважив, що зараз триває конкурс на вакантні посади операторів кол-центру «102». Заплановано доукомплектування підрозділу ще 16 працівниками і на кожну посаду вже претендують по 8 кандидатів.
Зі свого боку, голова облдержадміністрації Сергій Кузьменко подякував керівнику поліції Кіровоградщини за вчасне реагування на проблему та вдосконалення роботи служби «102».
Щодо введення в дію ситуаційного центру, очільник ГУНП в області наголосив, що його створення – вимога сьогодення.
«Головні завдання підрозділу – цілодобовий моніторинг оперативної обстановки, підготовка добових зведень, аналіз скоєних кримінальних правопорушень за часом, місцем й обставинами, з метою відповідних висновків та управлінських рішень щодо подальшого реагування та координації відпрацювання і посилення профілактичних заходів. У ситуаційний центр нами підібрано найдосвідченіших і найбільш фахових працівників, які в змозі організувати командну роботу», – зазначив Сергій Кондрашенко.
У випадках ускладнення оперативної обстановки, пов’язаних зі скоєнням тяжких та особливо тяжких злочинів, стихійних лих, надзвичайних ситуації, у тому числі природного характеру, до роботи у ситуаційному центрі залучаються фахівці низки структурних підрозділів – це слідчі, розшуковці, дільничні та інші працівники (в залежності від ситуації що виникла), які координують роботу служб і підрозділів за напрямками їх діяльності, взаємодіють з органами державної влади, іншими правоохоронними відомствами та рятувальниками.
Після офіційної частини присутні відвідали кол-центр та ситуаційний центр поліції Кіровоградщини, особисто ознайомилися з їх роботою та можливостями.
Керівники цих підрозділів Андрій Думенко та Дмитро Касяненко на місці докладніше розповіли про їх діяльність, надали відповіді на запитання, які цікавили представників керівництва області та міста і журналістів.
Під час презентації кол-центру поліції голова обласної державної адміністрації Сергій Кузьменко особисто протестував його роботу, зателефонувавши за номером «102», і переконався в оперативності прийняття звернень від громадян.