Під час конкурсу на право перевезення пасажирів на 19 маршрутах боротьба розгорнеться лише за 2 маршрути – №14 і 18. На кожен із цих маршрутів претендують по два перевізники. Ще на 7 маршрутів подався тільки один претендент – КП “Електротранс”, який наразі працює за цими ж маршрутами згідно з тимчасовими угодами. На решту 10 маршрутів не подався жоден кандидат.
Про це повідомляє кореспондент Першої електронної газети із засідання конкурсної комісії.
Загалом, як вже повідомляла Перша електронна газета, на 19 маршрутів, які виставлені на конкурс, подалися 4 перевізники. Сьогодні відбувається конкурс на 19 маршрутах, які або не обслуговуються вже тривалий час, або завершився термін обслуговування попереднім перевізником.
Під час засідання конкурсного комісії стало відомо, що серед приватних перевізників боротьба розгорнеться лише за 2 маршрути – №14 і 18.
На 14-й маршрут (сел. Гірниче – вул. Кільцева) претендують два перевізники – КТ “Автолегіон – Варванської Ю.В.” та ПП “Автобаз Кіровоград”.
А за 18-й маршрут (Велика Балка – 1-й оптовий ринок) борються ПП “Автобаз Кіровоград” та ТОВ “Кіровоград-Євро-Транс”.
За умовами конкурсу, маршрути №14 і 18 мають обслуговувати в режимі маршрутного таксі автобусами пасажиромісткістю не більше 22 чоловік.
У конкурсі також бере участь комунальне підприємство “Електротранс”, яке, щоправда, претендує на 7 автобусних маршрутів, які зараз і обслуговує – №103, 116, 274, 104-а, 111-б, 118 та 123.
На цих маршрутах за тимчасовою угодою нині курсують нещодавно закуплено Електротрансом великогабаритні автобуси МАЗ.
КТ “Автолегіон - Варванської Ю.В.” на сьогодні перевозить пасажирів на 7-ми міських маршрутах громадського транспорту - №4, 111, 134, 55, 116 та 116-а; ПП “Автобаз Кіровоград” - на маршрутах №18, 115, 117, 118 та 14; а ТОВ “Кіровоград-Євро-Транс” - на маршруті №130. КП “Електротранс” перевозить пасажирів на тролейбусних маршрутах №1, 4, 9 та 10, і на автобусних маршрутах №103, 104-а, 111-б, 116, 118, 123 та 274.
Наразі конкурсна комісія працює у закритому режимі – перевіряє документи конкурсантів та проводить бесіди із керівниками підприємств. Хто отримає право здійснювати перевезення за цими маршрутами читайте на Першій електронній згодом.
Нагадаємо, 8 грудня управління транспорту оприлюднило умови конкурсу, які передбачають низку додаткових обов’язкових умов: пристрої GPS-моніторингу, обладнання для внутрішнього озвучування маршрутів та зупинок громадського транспорту, автоматизовані системи безготівкової оплати проїзду та утримання кінцевих зупинок відповідного маршруту. На конкурс подали документи 4 фірми-перевізники.
Дмитро Васильєв, Перша електронна газета