Програми обміну для кропивницьких студентів: особливості навчання в Австрії

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Навчання за кордоном – це шанс удосконалити знання зі своєї спеціальності, подивитися світ, покращити комунікативні навички і володіння іноземною мовою, знайти нових друзів. У цьому переконана і студентка нашого факультету 46 гр. спеціальності «Інформатика» Міщенко Анастасія, яка перебуває наразі в університеті Верхньої Австрії Кампус Хагенберг на факультеті інформатики, комунікації та медіа, спеціальність «Розробка програмного забезпечення для мобільних девайсів».

Про враження дівчини від навчання в Австрії написав сайт факультету.

2

Заняття в Австрії відрізняються відсутністю дзвінків та перерв. Цікаво відмітити те, що немає жорстких правил щодо проведення занять. Можна  попросити викладача зробити паузу під час лекції/практичного заняття, під час заняття можна їсти/пити та вільно пересуватися аудиторією. В середньому лекція триває 2,5 години, а практичне заняття 2,5-4 годин, кожну години надається перерва протягом 10 хвилин.

3

Головною особливістю є те, що жоден з викладачів не має педагогічної освіти, проте ніхто не  може подавати заявку на викладання в університеті прикладних наук без досвіду роботи за спрямуванням предмету, який він бажає викладати. Для більшості викладачів викладання – це хобі, оскільки вони також мають основне місце роботи. Під час лекцій/практичних викладач демонструє слайди, якщо це можливо, також демонструє експерименти та практичне використання отриманих навичок, якщо стосується програмування. Викладач безпосередньо не перевіряє домашнє завдання, для перевірки ви здаєте роботу он-лайн на сервер, де її перевіряють помічники, якщо у вас є зауваження до перевірок робіт – можна звертатись до професора і тоді він перевірить роботу самостійно. Через те, що немає необхідності перевіряти роботи протягом практичних занять, на практичних заняттях розглядається матеріал лекцій та проводиться робота над завданнями. Якщо виникають питання – професор допомагає.

4

Під час практичних занять, залежно від предмету, студенти можуть  працювати в команді або самостійно. Після завершення деяких курсів необхідно скласти екзамен, проте є і такі, після завершення яких необхідно представити проектну роботу (як правило розробка програми). Матеріал надається у вигляді слайдів, фільмів, демо-файлів. Університет повністю підтримує будь-які форми інтересу до навчання, надаючи усі можливі ресурси. Протягом курсу «Мобільні технології» ми вивчали навантаження на мікросхеми смартфонів та як використати ці знання для оптимізації роботи додатків. Нам було надано повністю усе обладнання яке було необхідно. Ми паяли плати, встановлювали конденсатори, діоди, резистори та інше. Зруйнували безліч з них, проте ніхто нам навіть нічого не сказав. Професор постійно повторював, що без втрат нічого ми не навчимося. Можливість спробувати усе власними руками – це дуже цікавий та  корисний досвід.

5

Університет надає електронний ресурс e-Learning, на якому можна підписатись до кожного курсу. На даному ресурсі викладаються слайди лекцій та практичних, також тут здаються лабораторні роботи. Крім того, на території університету працює величезна бібліотека, яка містить усі необхідні друковані та електроні ресурси. Якщо з будь-яких причин студент не може знайти необхідну літературу у бібліотеці, можна подати заявку та університет придбає необхідну літературу. Після використання усі підручники повертаються до бібліотеки. Університет також надає електронне забезпечення (смартфони, планшети, ноутбуки, персональні ПК, плати та інше), беручи до увагу варіацію курсів. Таким чином, можна отримати необхідне обладнання для успішного складання усіх завдань, терміном до одного семестру.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар