Кіровоградщина: без великогабаритних автобусів селище Нове не виживе

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Транспортне сполучення – тема завжди актуальна. Вона важлива для людей, бо від якісного сполучення залежить повноцінне життя мікрорайону. Селище Нове розташоване від Кропивницького на відстані більше 10 кілометрів, тут проживають понад 8 тисяч мешканців. Чимало людей працює у Кропивницькому і щодня вони змушені діставатися до роботи громадським транспортом. І не тільки їм потрібно сполучення з містом. Журналіст Першої електронної вирішив дізнатися, як він працює на Новому.

Ранок, 7.00, кінцева зупинка транспорту селища. Тут вже досить людно. Бабусі пенсійного віку сидять на лавках, очікуючи транспорту.

«Ви чекаєте великий автобус?», – заводжу розмову.

«Як вийде! Автобус відправляється о 7.30, якщо вдасться поїхати раніше на маршрутці, то поїду», – відповідає найсміливіша пасажирка.

«Тут у нас черга на маршрутку, адже водії беруть тільки 2 людини, тож ми і чекаємо у затінку своєї чергу. А у великий автобус обмежень немає – там усіх пільговиків перевозять. Інші пасажири платять три гривні», – розповідають новенці.

DSC_0397

Поки ми розмовляємо, на дорозі з’являється великий Неоплан. Одні пасажири виходять, інші заходять. Чоловік затримується на вході в автобус.

«Я щодня ним користуюся , їду на роботу, мені дуже зручно, бо автобус великий, водії завжди дотримуються графіка та й вартість проїзду дешевша на одну гривню, якщо порівнювати з маршруткою (у маршруткам вартість проїду складає 4 грн.)», – ділиться своїми думками щодо перевезень.

Поки не так багато людей, заходжу в автобус. Прошу одну із пасажирок пенсійного віку відповісти на мої запитання. Бабуся представилася Асею:

«Я не часто користуюся автобусом, раз на місяць, коли отримую пенсію, виїжджаю на ринок до Кіровограда, бо у нас тут продукти дорожчі. Дуже зручно, коли великий автобус, можна і місце зайняти. Ну і вигідно, бо проїзд для таких, як я, безкоштовний. Нещодавно їхала в місто маршруткою №274 – потрібно було терміново, так от в місті ніхто вже не міг сісти, вона була просто забита».

DSC_0406

До відправлення автобуса залишається кілька хвилин, знайомлюсь із кондуктором Оленою. Вона розповіла про те, які категорії пільговиків перевозять безкоштовно, а це: школярі, студенти, учасники бойових дій, учасники АТО, чорнобильці, інваліди, пенсіонери, усі інші пасажири платять по три гривні.

«Кого ж більше звичайних пасажирів чи пільговиків?», – допитуюсь у кондуктора.

«Більше половини пасажирів пільгових категорій. Пенсіонери задоволені, дякують. Тут, на селищі Новому розташований центр Матері та дитини. Мамочки користуються нашим а маршрутом – заходять з візочками, бо в автобусі є спеціальний трап. Так само нашим з нами постійно їздить мама з дитиною з обмеженими можливостями. Мама сідає в центрі та везе дитину у візочку на процедури до Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів, що біля обласної лікарні», – каже Олена.

DSC_0423

Олексій, водій Неоплану з 40-річним стажем, каже, що автобуси комфортні для пасажирів, вони розраховані на 36 сидячих місць і 59 стоячих, тому у людей є можливість спланувати, як самим доїхати та перевезти необхідний багаж.

Журналіст у автобусі зацікавив пасажирів. Посипались запитання від людей: а звідки ви, про що пишете? Розговорились! Люди кажуть, що дуже зручні автобуси, проте було б не погано запустити ще один – додатковий , бо у години пік пасажирів дуже багато, а Неоплан виїжджає тільки раз на годину.

DSC_0414

Директор підприємства-перевізника Андрій Садовський зазначив, що перевезення новенців великогабаритними та безпечними німецькими автобусами Неоплан розпочалося у січні 2015 року Це соціально-спрямований проект, бо нині усі пільгові категорії перевозяться безкоштовно. Витрати на перевезення повністю не покриваються, більшість людей, які ним користуються – це малозахищені та пенсіонери.

Ідея забезпечити селище Нове зручним великомісним транспортом належить народному депутату України Станіславу Березкіну. Адже тут існувала проблема з перевезеннями – місцеві мешканці постійно скаржилися на маленькі і небезпечні «газельки».

Поширити:

Залишити коментар:

коментар