Нові міські пасажирські автобуси середньої місткості, які закуплять у Кропивницький до кінця цього року, курсуватимуть із селища Гірничого, зі Старої Балашівки та через мікрорайон Бєляєва.
Про це Першій електронній газеті повідомив начальник управління транспорту міськради Олександр Вергун.
За його словами, закуплені автобуси запустять у ті мікрорайони, мешканці яких давно звертаються до міської влади із проханням поліпшити стан пасажироперевезень.
“Ми забезпечимо комунальним транспортом мешканців селища Гірниче. Це буде 46-й маршрут. Зараз він курсує за схемою “Гірниче – площа Богдана Хмельницького”, але є думка продовжити його до Новомиколаївки через вул. Шевченка, арку, Льотну академію, 4-ту лікарню. Звернення від мешканців Гірничого надходять давно, студентам в педуніверситет потрапити неможливо. Окрім того, Гірниче з Новомиколаївкою давно не мало транспортного сполучення”, – поділився планами начальник управління транспорту.
Також Олександр Вергун розповів, що міський комунальний транспорт з’явиться на маршруті №111-А. За його словами, є багато звернень від мешканців і депутатів – щоб Стару Балашівку з’єднати із Миколаївкою та Полтавською:
“Маршрут №111-А за старою схемою до центру їздить, а ми хочемо його продовжити на Лісопаркову.
Щоб зі Старої Балашівки було сполучення до центру – можливо, через вул. Терешкової, площу Богдана Хмельницького і аж на Лісопаркову”.
Окрім того, в управлінні транспорту планують запустити кільцевий автобусний маршрут, який буде курсувати з Ковалівки через вул. Соціалістичну, Бєляєва і у центральну частину міста.
Деякі з нових автобусів середньої місткості будуть комбінувати з великогабаритними на тих маршрутах, які нині функціонують. А на маршруті №104-А “площа Богдана Хмельницького – Критий ринок (через Телецентр)” нові середні автобуси замінять великогабаритні адже ті їздять напівпорожніми.
“Маршрути № 103 та 123 в години-пік завантажені, а в міжпіковий час автобуси порожні їздять. На цих маршрутах у години-пік ми плануємо випускати великі автобуси, а в міжпіковий період – менші. А на маршруті № 104-А ми однозначно клас машин змінимо – замість великогабаритного буде курсувати середній. Куди ми заберемо великі автобуси з цих маршрутів поки вирішуємо”, – розповів Олександр Вергун.
Нагадаємо, 2-го лютого кропивницьке комунальне підприємство “Електротранс” оголосило тендер на закупівлю 10-ти автобусів пасажиромісткістю не менше 60 чоловік, з відкидним пандусом та місцем для кріплення інвалідного візка. Відповідну закупівлю з очікуваною вартістю 36 млн грн підприємство оголосило у системі електронних закупівель ProZorro.
Дмитро Васильєв, Перша електронна газета
Читайте також:
Від 5,40 до 6,10 грн: як у Кропивницькому планують підвищити вартість проїзду
104А потрібно продовжити до швейної фабрики або до ресторану “Вечірній”, тоді й наповнюваність зміниться. Та й три рейси зранку і чотири увечері це просто, щоб поставити галочку. А ще бажано впорядкувати нумерацію. Невже цифр не вистачає?
116, 116А – маршрутка, 116 – автобус, 104, 104А і т.д.