Кропивницький перевізник порушує умови договору: у вечірній час на маршруті немає жодної машини

Кропивницький перевізник ПП «Автобаз Кіровоград», який обслуговує міський маршрут №115 відверто ігнорує заклики міського голови та управління транспорту і не виконує свої обов’язки по дотриманню графіку курсування маршрутних таксі.

30 січня під час апаратної наради міський голова Андрій Райкович закликав перевізників дотримуватись умов договорів і не знімати машини з маршрутів у вечірній час. Начальник управління транспорту Олександр Вергун тоді письмово звернувся до перевізників із вимогою дотримуватись умов договору, а у випадку невиконання взятих на себе зобов’язань запевнив, що з перевізниками розриватимуть договори.

Проте звернення і заклики не подіяли на режим перевезень у вечірній час. Учора, 2 лютого, кореспондент Першої електронної протягом години (з 18.30 до 19.35) не зафіксував жодного транспортного засобу на маршруті №115, який курсує з мікрорайону Масляниківка до залізничного вокзалу.

Зазначимо, що за даними сервісу EasyWay, що надає інформацію про всі маршрути та зупинки громадського транспорту 50 міст України, автомобілі на маршруті мають курсувати з інтервалом руху у 6-15 хв до 21.00.

скріншот з сайту EasyWay
скріншот із сайту EasyWay

Після 40 хв очікування на зупинці по вул. Шевченка журналіст зв’язався з керівником ПП «Автобаз Кіровоград» Сергієм Мачулою і повідомив про невтішну ситуацію. Директор підприємства запевнив, що такого не може бути і він негайно з’ясує причини цього. Але минуло ще 20 хв і жодної 115-ї маршрутки так і не з’явилось.

Зателефонувавши знову кервінику ПП «Автобаз Кіровоград», журналіст почув таку відповідь:

“Чергова машина є, чергова машина їде”.

На повідомлення про те, що вже годину немає жодної машини, керівник фірми-перевізника сказав, що вона, мабуть, їде з іншої сторони. А елементарне невиконання взятих на себе повноважень Сергій Мачула пояснив тим, що нині дуже дорогий газ, яким вони заправляють транспортні засоби.

Так і недочекавшись 115-ї маршрутки кореспондент Першої електронної завершив свою перевірку і відправився додому. Інформацію про вечірній експеримент оприлюднив на власній сторінці у соцмережі Фейсбук.

Через деякий час він отримав телефонний дзвінок від Сергія Мачули. У розмові керівник фірми-перевізника висловив своє невдоволення публікацією у соцмережі. При чому, чоловік використовував нецензурну лексику і вдавався до погроз (аудіозаписи розмов є у розпорядженні редакції). На вимогу журналіста поводити себе адекватно той відповів:

“Чуєш, шановний товариш журналіст, що ти там виписуєш у Фейсбуці б__ть. … Завтра зустрінемось і я поведу себе нормально. Завтра прийду до тебе у гості”.

Така поведінка керівника транспортного підприємства обурила представника преси.

“Зі мною таке сталося не вперше. У своїй професійній діяльності доводилось чути погрози на свою адресу з боку молодиків характерної зовнішності, яких в народі звуть “тітушками”. Це було у 2014 році під час подій Євромайдану.

Але подібні слова від представника бізнесу, керівника підприємства, то це вперше”, – розповів кореспонтент Дмитро.

Щоб розібратися у цій ситуації Перша електронна звернулась до начальника управління транспорту Олександра Вергуна.

“Такий випадок, щоб директор підприємства дозволяв собі не те щоб нетактовно поводитися, а навіть вдаватись до погроз на адресу громадянина і журналіста, у моїй практиці стається вперше. Цей інцидент не мине просто так. У понеділок чи вівторок ми зберемо позачергову нараду з перевізниками і цю інформацію ми обговоримо у їхній присутності. Можливо, цього керівника десь зачепить совість. Якщо директор підприємства дозволяє собі вживати такі слова і погрози, тоді які ж у нього водії працюють і що вони можуть собі дозволити, беручи приклад з керівника”, – сказав начальник управління транспорту.

Олександр Вергун також запевнив, що розбиратиметься з фактом недотримання графіку руху перевізником. Проте наголосив, що міська влада не може суттєво впливати на приватного перевізника. Адже об’єктивно, в умовах значного здорожчання вартості газу і запчастин, їм зараз теж дуже нелегко. Тому і водії і керівники зараз перебувають не у найкращому моральному стані.

Юрист Володимир Кудря у коментарі для Першої електронної щодо цієї ситуації зазначив, що слова керівника підприємства можуть бути розцінені як погроза. І у випадку вчинення будь-яких дій у подальшому, можуть стати приводом для відкриття кримінального провадження.

Як би там не було, проблем у сфері пасажирських перевезень у Кропивницькому стає все більше. Перевізники заявляють про те, що навіть за умови підвищення вартості проїзду з 3.50 грн до 5 грн окупляться лише витрати на перевезення, а на розвиток підприємств коштів все-одно не залишається. Якщо на державному рівні не буде прийнято ніяких рішень щодо вирішення цієї невтішної ситуації, багато міст України можуть залишитись без громадського транспорту.

Читайте також:

Людяність чи закон? У Кропивницькому водій маршрутки взяв оплату за багаж в учасника АТО

Будні кропивницького маршруту № 55: водії оминають переповнені зупинки і слухають в салоні нецензурні пісні

Поширити:

Залишити коментар:

коментар