Водоканал Кропивницького працюватиме в системі електронних черг

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)

Жителі Кропивницького можуть не стояти годинами в черзі до операторів абонентного відділу Кіровоградського водопровідно-каналізаційного господарства ОКВП «Дніпро – Кіровоград», максимально скоротити термін очікування своєї черги або й взагалі не стояти в ній.

Для цього варто відвідувати абонвідділ не одразу з початку роботи відділу, а протягом дня. Відтепер в абонвідділі працює система електронної черги. Людині видають талон, де вказана дата та номер споживача в черзі. Середня пропускна спроможність абонентного відділу 30-35 відвідувачів (талонів) на годину. З цим талоном абонент очікує своєї черги слідкуючи за табло в абонвідділі, або на певний час може відлучитися в інших справах. Навіть при пропуску своєї черги є технічна можливість повернутись до неї позачергово – для цього слід звернутись до адміністратора. Важливо: талони, видані на певну дату, на наступні дні не переносяться.

Днями спеціальна комісія вивчила роботу абонентного відділу та встановила, що зранку черги – максимальні, а після обіду – мінімальні чи відсутні. У звичайний будній день станом на 8 годину ранку було видано 55 талонів. До 14:30 оператори обслужили 250 абонентів, а після 14:45 черги не було взагалі. Загалом протягом дня відділ обслужив 295 людей.

У зв’язку з цим з метою підвищення якості та зручності обслуговування абонентів адміністрація КВКГ звертається до жителів Кропивницького з проханням відвідувати абонентний відділ у будь-який час його роботи – з 8 до 17 години.

Також працює довідкова служба. Звертатися можна за номерами 24-44-75, 22-87-28 та 32-24-96. За номером 22-96-30 (водомірна майстерня) можна уточнити інформацію з приводу повірки лічильників водопостачання.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар