Учора, 23 липня, після недовгої перерви було поновлено зустрічі-інтерв’ю з відомими кропивничанами у форматі Public Talk. Цього разу секретами свого успіху ділилось подружжя Юрія та Олени Козачинських: керівники рекламної групи “Center media”, засновники автоквесту “КвеСт АКС” і квест-кімнати “Синдром дракона”.
Public Talk – це відомий і популярний у всьому світі формат публічних інтерв’ю з відомими та успішними людьми. Раз на тиждень у кав’ярні “Dva Coffee” кропиничани знайомляться з цікавими земляками, які розповідають про свої перемоги і поразки, надихають гостей зустрічі рухатися до своїх цілей. Ідейною натхненницею і модератором таких зустрічей стала Катерина Резніченко.
Цього разу секретами свого успіху ділилось подружжя Юрія та Олени Козачинських: керівники рекламної групи “Center media”, засновники автоквесту “КвеСт АКС” і квест-кімнати “Синдром дракона”.
“У нашій сім’ї так склалось, що я придумую щось, а Олена втілює цю ідею в життя. Тому зрозуміло, хто у нас директор, – поділився Юрій. – Ми писали квести абсолютно самостійно. А для натхнення відвідували квест-кімнати у Львові, Києві та Харкові”.
Олена і Юрій стали один для одного опорою у сім’ї і бізнесі. Не бажаючи працювати на когось і бути як усі, пара пройшла складний шлях пошуку себе, свого місця і призначення у житті, а також створення власного бізнесу з нуля. Юрій розповів, що на початку проекту вони усі сили і кошти вкладали у своє “дітище”. Доходило до того, що родині не вистачало грошей на продукти.
“Звісно, було дуже складно на початку. Але натхнення і розуміння того, що ти можеш створити щось особливе, що ніхто до тебе у твоєму місті не робив, надавало сил”, – згадує Юрій.
Розповідаючи про квест-кімнату «Синдром дракона», її творці акцентували на тому, що це єдина квест-кімната в Україні із двома сюжетними лініями. Серед варіантів проходження двохсерійний серіал і повнометражний фільм. У варіанті серіалу сюжет гри розподілений на дві частини, кожну з яких необхідно пройти окремо, у чіткій послідовності. На гравців чекає два раунди, з абсолютно різними сценаріями, але об’єднаними однією сюжетною лінією. Варіант повнометражного фільму – це складна багатосюжетна гра, яка рекомендована для учасників з досвідом проходження квестів.
“Щодо фінансової сторони, то можу сказати, що ми проходили навчання у школі бізнесменів, де нас вчили реалізовувати власні оригінльні проекти. Так, ми з’ясували, що створити свою квест-кімната можна маючи принаймні сто 100 доларів. Тому у нас з’явилась ідея у межах проекту «Quest Agency» створити сайт, на якому б усі бажаючі мали змогу створити власний сценарій квест-кімнати. Це також стало можливістю монетизувати нашу діяльність”, – розповіла Олена Козачинська.
Подружжя згадує, що не покладали надій на успішність квест-кімнат, оскільки добре знали інертність нашого міста:
“Наші люди реально не розуміють, що таке квест-кімната. Тому після першого місяця роботи, ми зрозуміли, що треба проводити просвітницьку роботу не лише у сценарії гри, але й розповідати кропивничанами, що таке взагалі квест-кімната. Тому ми почали переформатовувати нашу рекламну кампанію, записувати відео і радіоролики, які пропагують наш проект. На відкриття “Синдрому дракона”, наприклад, ми запросили кропивницьких медійників, які не тільки затестили кімнату, але й висвітлили це у своїх ЗМІ”.
Катерина Білоконь, Перша електронна газета