
Ветеран з Кропивницького Олександр Конгуров разом з іншими воїнами з ампутаціями і цивільними, які постраждали від війни, презентували нову колекцію одягу бренду Andreas Moskin під час Ukrainian Fashion Week.
Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією fashionweek.ua.
Олександр Конгуров захищав нас з 2015 року, а у 2023 року після важкого поранення на фронті втратив ногу.
Попри пережите Олександр не лише зміг адаптуватись до нових обставин, а й старти прикладом неймовірної стійкості. Він пройшов протезування в США, занявся танцями, долучився до кількох культурно-просвітницьких проектів (зокрема проєкт “Ідентичність” за ініціативи благодійного фонду “Полк С.Хороброго”), повернувся до служби і взяв участь у Ukrainian Fashion Week.
Олександр вперше вийшов на модний подіум саме у співпраці з брендом чоловічого одягу Andreas Moskin, нову колекцію якого «Жити назустріч» представив і на цьогорічному показі.
Andreas Moskin – український преміум бренд чоловічого одягу із формальними, кежуал та кутюрними колекціями, який більше семи років працює на ринку України. Історія Andreas Moskin почалася у 2018 році зі створення першої лімітованої колекції. Засновники бренду — Андрій Моськін та Андреас Білоус — відібрали та відшили 8 базових моделей чоловічих костюмів. Відтоді дизайнери одягали безліч українських та світових зірок на найрізноманітніші події, зокрема на червоні доріжки Оскара чи Венеційського кінофестивалю.
“Бренд, що став флагманом нового бачення моди в умовах воєнних реалій, послідовно утверджує цінності інклюзивності та переосмислює усталені стандарти стилю.
Вже третій сезон поспіль у колекції присутні адаптивні речі: від брюк із прихованими застібками для зручного доступу до протезів до спеціальної вишивки на одязі, що допомагає людям із порушеннями зору.
Жакети мають регульовані застібки, що враховують різні потреби у мобільності, а топи створені з використанням магнітних кріплень і м’яких, сенсорно комфортних тканин, які мінімізують подразнення.
Цього року Andreas Moskin представив нову колекцію SS26 «Жити назустріч» («Living Towards») , яка досліджує стійкість і єдність, народжену у часи випробувань, і розкриває тему рівності через поєднання мужності та чутливості. Дизайнери перетворили одяг на інструмент присутності й допомагають кожному відчути себе частиною моменту” – інформують на сайті Ukrainian Fashion Week.
У чоловічій частині колекції представлено оверсайз костюми, жилети, та шорти-бермуди. Центральними матеріалами лінійки стали шовк, віскоза, та преміальна костюмна вовна, що забезпечують довговічність та комфорт навіть у спекотну пору року.
Цього разу бренд також презентує свою дебютну жіночу лінію, що вирізняється максі-сукнями та деконструйованими костюмами.
“Ми давно створюємо чоловічі образи для подій — костюми, які запам’ятовуються, виходи, які фіксують увагу. Жіноча лінія стала наступним кроком: вона створена для того самого простору, тієї ж сцени. Ці образи працюють поруч — як пара, як тандем, як продовження стилістичної лінії. Вони різні, але зшиті однією естетикою”, — діляться дизайнери бренду Андрій Моськін та Андреас Білоус.
Проєкт реалізується в партнерстві з платформою інтеграції ветеранів та ветеранок «Жити назустріч» від банку ПУМБ. Платформа допомагає заново віднайти себе після повернення з війни і побачити нові можливості.
Довідково. Український тиждень моди був заснований у 1997 році і став першим прет-а-порте тижнем у Східній Європі. Ukrainian Fashion Week проводиться двічі на рік і повністю відповідає світовим стандартам тижнів моди. Це інституція, яка має на меті просування українських дизайнерів у світі. Завдяки знаковим міжнародним подіям в Україні, а також у Парижі, Мілані, Лондоні, Токіо та Нью-Йорку, ми будуємо майбутнє української моди в усьому світі. За роки існування тут показали понад 100 дизайнерів для більш ніж 12 000 гостей щосезону і побудували власний авторитет серед міжнародних професіоналів галузі.
Читайте також: У Кропивницькому запустили проєкт “Ідентичність”: що, для кого і навіщо?
Залишити коментар: