Подорож у світ фентезі оркестр “Lords of the Sound” привіз у Кропивницький – Гра преслотів, Володар перстнів, Гаррі Поттер, Mortal Kombat, Аватар, та багато інших ігор та фільмів симфо-шоу презентували кропивничанам у рамках туру “Music is coming”.
Концертом керував диригент Віталій Саражинський, який стояв у витоків Київського симфонічного оркестру “Lords of the Sound”.
“Сьогодні ми подаруємо вам одну із наших тематичних програм і ми не будемо довго говорити, ми будемо грати. Тож ми вирушаємо у захоплюючу подорож у світ фентезі”, – привітався із гостями ведучий концерту Юрій Доник.
У програмі музика із фільмів та комп’ютерних ігор, об’єднаних єдиною тематикою – це мелодії епох. Відповідні костюми, візуальні ряди на екрані, ритмічні світлові ефекти огортали залу у атмосферу симфонічної музики. Час від часу на сцені з’являвся соліст – Ярослав Родіоненко. Світло софіту діставалося повністю йому під час виступу. За винятком композиції з фільму “Аліса в країні чудес”, де вокаліст з’явився на сцені, коли Аліса на екрані потрапила у країну чудес, то шмигнув за куліси і потім знову з’явився поміж музикантів.
Крім музики до фільмів, оркестр подарував і ряд геймерських мелодій.
“Хто ще окрім нашої Ярини (яка є за клавішами) фанатіє від творчості Алли Кудлай? – після сміху кропивничан на жарт і вистрибування тієї ж Ярини із натовпу оркестру, ведучий сказав, – Ярино, тобі з цим тепер жити”.
“А зараз серйозне запитання… – продовжив свій монолог ведучий. – Хто грає в комп’ютерні ігри? Власне, у другій частині нашого концерту ми у більшості будемо дарувати вам музику, яка була створена до комп’терних ігор. Ці композиції високо оцінюються, як самими геймерами, так і музичними критиками. І вони по праву виборюють найпрестижніші нагороди на світовій арені”.
Гаррі Поттер, Варкрафт, Володар перстнів, Wonder Woman, Пірати карибського моря, Аліса в країні чудес, Гра престолів, Аватар, Mortal Kombat, Велика китайська стіна, Вікінги – не повний перелік експрес-моніторингу вподобань кропивничан. На кожну стартову заставку під час час концерту люди реагували вигуками – деякі ігри чи фільми отримували більше підвальних “вау”, ніж їхні “колеги”. І то був своєрідний тестдрайв для кінематографу, адже фільми часто поступалися п’єдесталом геймерським символам.
Ольга Ткаченко, Перша електронна газета