Чому люди все частіше обирають онлайн-доставку продуктів з магазину

© Pixabay

Для того, щоб закупити продукти на вечерю собі чи передати пакунок з усім необхідним старенькій бабусі, швидко придбати засоби гігієни, дістати товари для тварин, коли взагалі не хочеться виходити з дому, чи негайно роздобути букет квітів і тортик на свято, вже не потрібно наймати таксі чи мчати стрімголов вулицями міста. Адже сучасні магазини дбають про комфорт своїх покупців і пропонують не лише різноманіття товарів на будь-який смак і гаманець, а й дають можливість здійснювати покупки онлайн, замовляючи само вивіз готових зібраних пакунків зі зручного (найближчого) магазину або доставку додому, в офіс чи навіть в паркову зону на пікнік.

Онлайн-замовлення – сервіс майбутнього

«Сьогодні сервіс доставки користується величезним попитом серед споживачів, тому ми забезпечуємо його на найвищому рівні. Доставляємо замовлення день в день. При оформленні клієнти можуть самі обрати не тільки місце, а й час отримання своєї покупок. А якщо є потреба перенести час доставки, замовнику не потрібно робити складних маніпуляцій зі скасування попередньої заявки і формування нової. Натомість потрібно лише зв’язатися з нашим оператором Гарячої Лінії і повідомити про зміни. Все просто, все для зручності клієнтів» – діляться досвідом в мережі супермаркетів «ФОРА», де онлайн-замовлення і адресна доставка є одними з найпопулярніших сервісів.

Товари відправляють покупцям як з кур’єром, так і сервісами Нової Пошти (у відділення і до поштовому) по всій території України, навіть у прифронтові зони.

У «Форі»  fora.ua приймають замовлення на доставку товарів навіть від 299 гривень, а для клієнтів діє прозора система лояльності.

image

Так при замовленні від 1199 грн можна скористатися безкоштовною доставкою, а до вказаної суми товари замовнику доставлять лише за 69 грн, що дешевше за поїздку на таксі.

Щовівторка і щочетверга у «Форі» діють акційні пропозиції: при замовленні товарів від 799 грн доставка була безкоштовною.

Якість товарів – на першому місці

«Зрозуміло, що обираючи товари, клієнт та оператор, який приймає і опрацьовує замовлення, не може перевірити їх наявність на складі. Тому трапляються випадки, що деякі замовлені товари закінчились на момент збирання. Ми в такому разі не надсилаємо клієнту наосліп напівпорожні пакунки, а обов’язково телефонуємо і пропонуємо найкращі варіанти заміни. Бо наша мета – догодити клієнту, аби він був задоволений і в майбутньому повертався до нас» – кажуть у «Форі».

До речі, тут фахівці не просто пакують замовлення у фірмові пакети магазину, а дотримуються принципів товарного сусідства, як у холодильниках і коморах мішленівських ресторанів: різні категорії товарів і продуктів пакують окремо один від одного та стежать за дотриманням температурних режимів зберігання.

Серед товарів, які замовляють найчастіше:

  • Піца, хліб, солодка випічка,
  • Фрукти та овочі,
  • Консерви та соуси,
  • Молочні продукти,
  • Яйця,
  • Ковбасні вироби,
  • М’ясо та риба,
  • Солодощі,
  • Соки та безалкогольні напої,
  • Засоби гігієни,
  • Дитячі товари,
  • Товари для тварин.

Серед рейтингових товарів магазину знаходяться також алкогольні і тютюнові вироби, проте у «Форі», згідно чинного законодавства, існують вікові обмеження як на їх придбання безпосередньо в магазинах, так і на онлайн-замовлення й доставку.

Так видача і доставка замовлень, що містять згадані товари, відбувається лише за умови пред’явлення документів, що підтверджують повнолітній вік замовника. Адже у «Форі» дбають як про здоровя своїх клієнтів, так і про власну бізнес-репутацію.

Поширити:

Залишити коментар: