Чим бренд Bally привертає увагу модників

BALLY – бренд із найбагатшою історією, заснований понад 160 років тому. Компанія з’явилася на світ у 1851 році і була створена жителем Швейцарії Карлом Францем Баллі. Він вирішив відкрити свою власну справу та організував майстерню, де шив ремені та стрічки, а потім уже й взуття Баллі.

Сімейна фірма в епоху індустріалізації

AD_4nXe5900MxpQGKEicxzC6-I4js6AicXFdThOI7kSZdtMa6bmH8QtZFQ-5xD26sx_-oa4D-V4FD_CIGsEkeIiR4ArM_AGMcVnRgLCgay5_c2P7kBDMoNzH0UMO2lD4X9ag7MLqQLbEOtBht34-P8j0p8qV495dMRw?key=xdEMrZgbyTTbn7laOPHQ3g

У Карла Франца було своє бачення того, як повинна розвиватися його фірма: виготовляти практичне та зручне взуття, що відповідало сучасній моді. Завдяки тому, що на цей час припала промислова революція і було впроваджено безліч новацій, що прискорюють виробництво, він зміг наймати тисячі робітників. Так динамічно справи йшли до двадцятого століття – компанія продовжувала неухильно зростати, збільшувався і її цехи. Крім того, що Баллі розширив фабрику, він також збудував поряд житлові приміщення для робітників.

Онук Карла Франца Макс Баллі захоплювався модою та ретельно стежив за якістю продукції. Він вигадав дизайн, який створював фірмовий образ взуття Bally майже протягом 70 років. Макс був завсідником показів мод і сам малював нові моделі. Надихали його вітрини чужих магазинів, перехожі на вулицях та всілякі нововведення, які він помічав під час подорожей світом.

Сьогодні на особливу згадку заслуговує капсульна колекція, випущена в 2013 році. Креативні директори марки Майкл Херц та Грем Фідлер присвятили лінійку 60-й річниці підкорення Евересту. Альпіністи були одягнені у фірмові жовті черевики від BALLY.

Баллі – бренд, який ніколи не підводить

Для багатьох шанувальників це взуття стало символом статусу та вишуканого смаку, а також невід’ємною частиною гардеробу. Протягом усієї своєї історії BALLY не раз підтверджував своє лідерство у світі моди і продовжує рухатися вперед, не забуваючи про своє коріння та традиції.

Сьогодні BALLY – це не тільки взуття, але ще й одяг, а також аксесуари, що відрізняються приголомшливою якістю та продуманим до дрібниць зовнішнім виглядом. Все ті ж канонічні традиції з додаванням свіжості та нових тенденцій приносять компанії кохання тисяч покупців по всьому світу.

Модний дім Bally у XXI столітті

Ось кілька цікавих фактів про нього:

  • яскраві фарби, у поєднанні з класичними лініями, – ось запорука успіху сучасного Bally. Саме тому, марку віддають перевагу таким зіркам, як: Сара Джессіка Паркер, Мадонна і Гвінет Пелтроу;
  • до 2025 року, бренд представлений у понад 200 бутіках на 5 континентах світу, у тому числі і монобрендові та мультибрендові онлайн-магазини. Цікаво, що сьогодні взуття цього бренду можна придбати і в Україні;

покупець сам може виступити дизайнером власної пари взуття, змоделювавши його у спеціальному додатку на сайті компанії.

Переваги покупки брендових речей в інтернет-магазині

Взуття Bally з самого початку вирізнялося високою якістю та стильним дизайном, що допомогло бренду швидко стати популярним і навіть престижним. Криза середини ХХ століття знизила обсяги виробництва, але компанія швидко відновилася і, розширивши асортимент, стала випускати на додаток до взуття гарний одяг, сумки та різноманітні шкіряні аксесуари. Продукція цієї марки повністю відповідає виразу «справжня швейцарська якість», а фірмовим знаком бренду стала червоно-біла стрічка, що символізує швейцарський прапор. Сьогодні купити таке взуття можна по всьому світу – і в Україні це можливо завдяки інтернет-магазинам, таким як https://charisma.ua/.

AD_4nXf9oxV-HVus2Z-JO97av3oamu0w_A4RU_BPQswX8w2Z5KRSvIPzMydWR4HUbwhybCOkRhu277BQz4gqC31bJjESc_LLzEhkD8YlFJxmBVp6zPdXwnjEDWC318iZ4eMim7rvma5zVUXr1udE2A5FV6UZoOzx7kg?key=xdEMrZgbyTTbn7laOPHQ3g

У такої покупки справді багато переваг:

  • широкий асортимент брендових речей;
  • гарантію на всі покупки;
  • зручна доставка по всій Україні;
  • регулярні поновлення асортименту;
  • доступні ціни та часті розпродажі.

Усі останні компанія активно розвивається та розширює свою присутність на світовому ринку.

Поширити:

Залишити коментар: