Хамство пенсіонерам та “оселедці в банці”: чим цього тижня відзначилися кропивницькі маршрутники

Переповнений по саму зав’язку салон маршрутки. Ви ледь можете дихати, втиснувшись туди. Або ж залишаєтесь на зупинці, адже знайшовся спритніший за вас пасажир і раніше зайняв єдину щілину у суцільній масі тіл в салоні маршрутки. Це звична картина вечірніх та ранкових поїздок кропивничан з віддалених мікрорайонів міста. Через свавілля перевізників Велика Балка, Арнаутове, Масляниківка, Стара Балашівка та інші райони Кропивницького щоденно опиняються у транспортному колапсі.

“Перша електронна газета” продовжує серію щотижневих публікацій про порушення у сфері пасажирських перевезень. У цьому огляді ми пропонуємо ознайомитись із випадками різноманітних порушень, які скоїли перевізники та водії громадського транспорту із 22 по 29 вересня. Усі ці випадки були оприлюднені небайдужими містянами на сторінці “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького” у соцмережі Фейсбук.

∗∗∗

Кропивничани цього тижня традиційно скаржилися на хамовитих водіїв та неможливість виїхати ввечері на мікрорайон Велика Балка.

Так, за словами містянки Марини, 24 вересня, водій автобуса 1-Ц нахабно грубіянив двом пенсіонерам за те, що вони хотіли поїхати безкоштовно. Кропивничанка стверджує, що він протягом 5 хвилин на них кричав. Дівчина встигла зафіксувати цього водія на фото.

Перевізником на маршруті 1-Ц є ПП “Олікс”, який очолює директор Дмитро Вінницький.

∗∗∗

А наступного дня, 25 вересня, активістка Інга Дуднік зафіксувала, як через недостатню кількість автобусів на маршруті №4 кропивничани не мали змоги дістатися у мікрорайон Велика Балка. На зупинці “Центральний ринок” салон маршрутки набився під зав’язку, а 19 чоловік залишилися чекати на наступну машину, адже не змогли втиснутися. Все це відбувалося о 18:36.

Згідно з договором, на маршруті №4 має курсувати 16 (!!!) машин. Після 18.00, згідно з паспортом маршруту, інтервал між автобусами має бути 6 хвилин. Така ситуація наврядчи мала б місце, якби перевізник виконував умови договору.

Маршрут №4️ обслуговує КТ “Автолегіон – Варванської Ю.В.”, яким керує Тетяна Глибенко.

∗∗∗

Цей перевізник також “відзначився” і на іншому мікрорайоні міста. На їзду в стилі “оселедець в банці” також скаржилися мешканці Старої Балашівки. Так, 28 вересня пасажир 111-ї маршрутки виклав у спільноту “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького” відео із салону автобуса. Як вказано у дописі, відео було зняте близько 16.00 – навіть не у час-пік.

Опубліковано Димычем Жосаном 28 вересня 2017 р.

Опубліковано Димычем Жосаном 28 вересня 2017 р.

Згідно з договором, на маршруті №111 має бути 16 машин, а  інтервал руху після 16.00, згідно з паспортом маршруту, має становити 5 хвилин між автобусами. Зрозуміло, що за умов дотримання взятих на себе зобов’язань такої тисняви у автобусах не має бути.

∗∗∗

Крім того, водій автобуса цього ж перевізника КТ “Автолегіон – Варванської Ю.В.” 28 вересня не зупинив маршрутне таксі у відведеному для цього місці (зупинка біля Depot), бо побачив літніх людей. Як повідомили кропивничани у спільноті “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького”, він “протягнув” маршруткою далі для висадки тих, хто вже їхав, а люди з сумками бігли за маршруткою. Водій їх не дочекався і поїхав.

Це був водій маршрутного таксі №134 (ВА 1967 АА).

Нагадаємо, що маршрути №4️, 111 та 134 обслуговує КТ “Автолегіон – Варванської Ю.В.”, яким керує Тетяна Глибенко.

∗∗∗

Цього тижня містяни декілька разів скаржилися на водіїв, які або ігнорують пільговиків, проїжджаючи повз зупинки, або виганяють їх із салону.

Так, 22 вересня, за словами Катерини Зайцевої, на зупинці пров. Арнаутовський в сторону центру водій маршрутки №115 (ВА 1882 АА) не зупинився на вимогу молодого чоловіка лише тому, що на зупинці стояли люди пенсійного віку і теж чекали цю маршрутку.


Обслуговує 115-й маршрут ПП “Автобаз Кіровоград”, яке очолює Сергій Мачула.

А 26 вересня кропивничанка Вікторія Міронова обурилася тим, що водій автобуса 1-Ц (ВА 1918 АА)на зупинці “Критий ринок” вигнав жінку з важкою сумкою, яка пред’явила йому посвідчення. Він відмовився їхати, поки вона не вийде.

Перевізником на маршруті 1-Ц є ПП “Олікс”, який очолює директор Дмитро Вінницький.

∗∗∗

Також серед машин “Олікса” цього тижня зафіксували чергове “іржаве корито” – маршрутне таксі №27 (ВА 0788 АА)

Дмитро Васильєв, Перша електронна газета

Поширити:

Залишити коментар:

коментар