Реформування сервісних центрів у Кропивницькому: про вручення сертифікатів та післясмак стажування

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Учора, 24 травня, п’ятнадцять випускників Програми стажування в сервісних центрах МВС Кіровоградської області отримали свої сертифікати про успішне проходження курсу. Аби заслужити сертифікати, стажери пройшли ряд тренінгів та декілька тижнів практичної роботи на своїх потенційних робочих місцях.

Як повідомила Першій електронній куратор програми стажування у Кропивницькому Інна Трофимович, Кіровоградщина – остання область, де реалізується ця програма. Перші курси стажування у сервісних центрах МВС в Україні стартували ще у 2016 році. За цей час усі області оголошували відбір на курси. Наприклад, на Кіровоградщині, на 20 місць програми претендували кілька сотень людей. Із них було обрано 80, які пройшли співбесіду. В результаті комісія відібрала 20 стажерів, 15 з яких дійшли до фінішу:

“Це люди абсолютно різних професій і різного віку. Ніхто з них не має відношення до цієї справи. Є вчителі, психологи, юристи. Під час відбору не мало значення, яка освіта. Люди тут з усієї області. І усі захотіли проходити стажування у Кропивницькому, хоча в інших районах теж була така можливість, – розповідає  Інна Трофимович. – Спочатку їх було 20, але сертифікати отримали 15 стажерів. Не всі дійшли до кінця, бо хтось відмовився від свого місця, бо зрозумів, що це складна робота і вона йому не підходить. Але більше – через сімейні обставини припинили навчання тут”.

Загалом стажування проходило з 18 квітня по 20 травня. Частина програми складалася із тренінгів, які проводили фахівці із різних куточків України. Другий блок курсів – стажування безпосередньо у територіальному сервісному центрі МВС, де майбутні претенденти на посади спробували себе у різних відділах ТСЦ.

“По черзі стажери були поставлені від початку до кінця на кожен етап праці в ТСЦ. Вони самі все спробували. Серед їхніх улюблених етапів, мабуть, це реєстрація транспортних засобів”, – каже Інна Трофимович.

За словами куратора програми, участь у стажуванні допоможе кандидатам під час проходження конкурсу:

“Сертифікати, я думаю, будуть зараховуватися. Плюс до того, вони отримали тут і теоретичні знання, і практичні навички”.

Післясмак стажування

Про свої враження від стажування Першій електронній розповіла кропивничанка Роксолана Ткаченко:

“Хотілося спробувати свої сили та долучитися до реформи, тих людей, які прагнуть створити нову культуру у наданні та отриманні адміністративних послуг. В сервісні центри МВС я прийшла з досвідом роботи в сфері послуг, тому знаю на скільки це важливо – надавати якісний сервіс за європейськими стандартами”.

За словами Роксолани, вона не пошкодувала про те, що вирішила спробувати нову для себе роботу. Особливо дівчині сподобалася тренінгова частина:

“Особливо хочеться подякувати організаторам за грамотно побудовану та інформативну лекційну частину. Усі, без винятку тренінги, відвідувала з великим задоволенням. Особливо запам’ятався Олександр Зєрщиков (м. Вінниця) з тренінгом про безпеку дорожнього руху. Олександр – талановитий тренер, який просто заражає своїм ентузіазмом та мотивує рухатися до якісних змін. Також були запрошені представники Консультативної місії Європейського Союзу, які читали тренінг про антикорупційну діяльність, професійну етику та ефективні комунікації. Окреме “дякую” Зої Казанжи (м. Одеса), з якою ми поговорили про клієнтоорієнтований сервіс та комунікативну компетентність. До речі, саме після цього тренінгу ми всі краще познайомилися”, – каже дівчина.

Стажери після тренінгу Олександра Зєрщикова

Наступні три тижні стажери знайомилися безпосередньо з роботою провідних спеціалістів-адміністраторів ТСЦ:

“Зустріли нас добре, працівники відповідали на сотню наших запитань, старалися допомогти нам вчитися та зрозуміти суть усіх процесів. Також нам дуже пощастило з куратором. Інна Трофимович опікувалася нами, як власними дітьми, допомагала у вирішенні будь-яких питань, завжди підтримувала з нами зв’язок”, – каже Роксолана.

Спогади негативного забарвлення стосуються лише приміщення для роботи:

“Із того, щоб хотілося змінити, то це звичайно оновити простір (потрібно ставати більш відкритими до людей) –  прибрати ці жахливі віконечка, щоб заглянути в які потрібно вдвоє зігнутися. Є ще проблема з чергами, але в реформованих сервісних центрах буде впроваджена електронна черга, що покращить якість обслуговування”.

“Я щиро вірю в те, що після конкурсу до ТСЦ прийдуть найкращі кандидати, молоді вмотивовані люди, які хочуть та будуть змінювати нашу країну на краще”, – додає Роксолана Ткаченко.

Наразі оголошено конкурс

Уже сьогодні, 25 травня, стартував конкурс на заміщення вакантних посад у територіальних сервісних центрах МВС.

“Конкурс триватиме 10 днів. Заявки можуть подавати не тільки наші стажери, а всі бажаючі. Відбір буде проходити у форматі співбесіди”, – зазначила Інна Трофимович.

Регіональний сервісний центр МВС в Кіровоградській області повідомляє, що 25 травня оголошено про прийом на вакантні посади провідних консультантів — адміністраторів ТСЦ № 3541, 3542, 3543, 3545 РСЦ МВС в Кіровоградській області.

Інформацію про вимоги до кандидата, перелік документів, основні посадові обов’язки та особливості проведення відбору можна проглянути тут.

Прийом документів триватиме до 9 червня.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар