Найбільші російські медіахолдинги вивчають можливість створення спільної платформи для монетизації свого контенту в інтернеті, повідомляє газета «Коммерсант» з посиланням на менеджера, який бере участь в розробці проекту.
Пише Телекритика.
За даними видання, управління нею можуть довірити спільної компанії, акціонерами якої стануть «Перший канал», «Газпром-медіа» (НТВ, ТНТ, ТВ3, «П’ятниця», «Матч ТВ» і ін.), ВГТРК ( «Росія 1 »і ін.), «Національна медіагрупа» (НМГ; «П’ятий канал», РЕН ТВ) і «СТС Медіа»(СТС, «Домашній», «Че»). Поки сторони домовилися попередньо і розглядають цю можливість. Але якщо економічного обґрунтування для загальної вітрини не буде, то кожен продовжить розвиватися в онлайні самостійно, говорить топ-менеджер одного з холдингів.
Відзначимо, зараз російські телекомпанії розвивають власні онлайн-ресурси. Так, «Перший канал» викладає свої серіали на Kino.1tv.ru, де їх можна дивитися по підписці, у ТНТ є онлайн-вітрина на Rutube.ru (перегляд з рекламою), проекти «СТС Медіа» можна дивитися на Videomore.ru .
Разом з тим, пояснює співробітник однієї з компаній, онлайн-споживання очолить той, у кого буде максимальний доступ до контенту, а якщо кожному запускати онлайн-кінотеатри окремо, “ти ділиш базу на п’ять”.
“Щоб ця історія набула критичного розмір, треба об’єднуватися, і все це розуміють”, – упевнений він.
Швидше за все, в загальну вітрину потрапить не вся доступна бібліотека телеканалів, а тільки їх топовий контент, щоб не заважати пошуку.
Очікується, що ключові рішення в цьому питанні будуть прийматися не раніше вересня. Серед них, зокрема, – як вимірювати онлайн-смотрение конкретного серіалу або шоу і як учасникам ділити доходи від вітрини.
Нагадаємо, найвідоміший приклад аналогічного проекту – американський Hulu, якому належить медіакомпаніям Walt Disney, 21st Century Fox і Comcast і транслює контент Fox, ABC, NBC і ін.
Читайте також: Солодка отрута пропаганди