Світлану Лобанову офіційно затвердили на посаді заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації.
Про це під час апаратної наради оголосив голова Кіровоградської ОДА Сергій Кузьменко.
“Тепер ви маєте повноцінні повноваження для здійснення своєї діяльності на цій посаді “, – звернувся до Світлани Лобанової Сергій Кузьменко.
Довідка на Світлану Лобанову
Народилася 06 червня 1962 року у м. Кіровоград.
Освіта вища: Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування (1984 р.),Українська академія зовнішньої торгівлі (2000 р.), менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, магістр міжнародного менеджменту).
08.1984 – 03.1985 – інженер-технолог ІІІ категорії СКТБ заводу «Пуансон», м. Знам’янка Кіровоградської області;
04.1985 – 01.1995 – інженер ЗЕЗ, старший інженер, інженер ІІ категорії, Кіровоградського науково-виробничого об’єднання «Грунтопосівмаш» (НВО «Лан»), м. Кіровоград;
01.1995 – 12.1999 – провідний інспектор, головний економіст, заступник начальника управління зовнішніх економічних зв’язків Кіровоградської області, м. Кіровоград
01.2000 – 09.2005 – начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності, начальник відділу зовнішніх зносин та інформації, начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності та євроінтеграції управління зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної діяльності та торгівлі Кіровоградської облдержадміністрації, м. Кіровоград;
10.2005 – 11.2005 – начальник відділу євроінтеграції зовнішньоекономічної та виставкової діяльності головного управління економіки облдержадміністрації, м. Кіровоград;
11.2005 – 05.2006 – начальник управління зовнішньоекономічних зв’язків головного управління економіки облдержадміністрації, м. Кіровоград;
05.2006 по 01.2016 – заступник директора департаменту економічного розвитку і торгівлі – начальник управління зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної діяльності, державної регуляторної політики та розвитку підприємництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, м. Кіровоград;
01.2016 – виконуюча обов’язки заступника голови Кіровоградської обласної державної адміністрації.