Кіровоградські ЗМІ, дбаючи про свою репутацію, стали уникати відвертої “чорнухи”

Сьогодні під час першої інформаційної сесії в кіровоградському Прес-клубі реформ прес-секретар ГО «Територія успіху» Олена Горобець оприлюднила  звіт просвітницько-моніторингового проекту «Не продай своє місто за гречку».

Просвітницька частина цього проекту, за словами Олени Горобець, полягала у проведенні флешмобів та поширенні друкованого матеріалу. Ці акції та листівки закликали громадян не продавати свій голос, свідомо ставитися до свого права голосу. Такі акції були проведені в трьох великих містах області – Кіровограді, Олександрії та Знам’янці.

Другою частиною цього проекту від ГО «Територія успіху» було проведення моніторингу друкованих та інтернет-ЗМІ на предмет виявлення політичної реклами, «чорного піару», тощо.
Як розповіла Олена Горобець, за їх дослідженнями, обсяг політичної «джинси» збільшився з 20% у серпні до 45% у жовтні. Дуже частими були випадки публікацій матеріалів, що містили приховану політичну рекламу, де ховаючись за певними подієвими репортажами ховалась агітація за певного кандидата.

«Більшість кіровоградських видань, які звертають увагу на свою репутацію, не ризикнули публікувати «брудну» політичну «чорнуху». На нашу думку, це є позитив. Проте, деякі видання, порушуючи законодавство, друкували свої спецвипуски, де майже всі шпальти були зайняті політичною рекламою», – розповіла Олена Горобець.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар