В Кіровограді напередодні повторного голосування з виборів міського голови провели дослідження фінансової сторони витрат кандидатів на зовнішню рекламу.
Моніторинг провели представники Прес-клубу реформ у рамках проекту “Молодь обирає!” за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні, і оприлюднили його результати сьогодні, під час прес-конференції.
Кількість бігбордів, сітілайтів та розтяжок рахували на вулицях Велика Перспективна, Мєдвєдєва, Шевченка, Кропивницького, Яновського, Жовтневої революції, проспекті Винниченка та площі Богдана Хмельницького.
Читайте також: Кіровоград: кому вигідні фейки про “договорняк” Стрижакова і Райковича?
“Що цікаво, сума витрачених коштів на зовнішню рекламу кандидатами Андрієм Райковичем та Артемом Стрижаковим, принаймні нацих вулицях, виявилася, приблизно однаковою”, – зазначила Вікторія Талашкевич.
За даними дослідження, Райкович витратив 103 550 грн., а Стрижаков – 108 200 грн.