У Кропивницькому стартував новий проект під назвою PriceKr – незалежний громадський моніторинг, аналіз і порівняння цін на продукти харчування, напої та побутову хімію у супермаркетах міста.
PriceKr (від англ. “price” – ціна, “kr” – перші дві букви назви міста Кропивницький) – це громадська кампанія, спрямована на аналіз як загального рівня цін на товари (продукти, напої, побутову хімію) у супермаркетах міста, так і на порівняння цін на окремі товари.
“Також ми будемо публікувати результати досліджень роботи супермаркетів, цікаві спостереження відвідувачів, корисну інформацію та, звісно, котиків. Бо хто ж з нас не знає – якщо котик не їсть те, що купили у супермаркеті, то, мабуть, і людині його їсти не варто”, – написали на своїй сторінці у Фейсбуці автори проекту.
Сторінку PriceKr ведуть кілька десятків громадських активістів, яким не байдужа ситуація із захистом прав споживачів.
У полі зору аналітиків проекту PriceKr будуть 5 супермаркетів:
- “Фуршет”
- “Сільпо”
- “Копілка”
- “Файно Маркет”
- “АТБ”
Мешканцям міста, які хочуть стати експертами громадського мониторингу цін, необхідно збирати інформацію про ціни на товари у супермаркетах міста і публікувати у коментарях, або надсилати у повідомлення авторам проекту.