
Кропивницькоий депутат отримав відповідь на свій лист-запит до керівництва мережі “АТБ-маркет” стосовно того, що касир в одному із супермаркетів змушували клієнтку спілкуватися російською і мотивувала це тим, що не розуміє української.
“Я отримав відповідь, в якій… мені пояснювали, наскільки важливою є українська мова в Україні. Чомусь це пояснювали саме мені, а не співробітнику супермаркета. Мало того, про оцінку поведінки співробітника – ані півслова…
Невже можна було сприйняти моє звернення з точністю до навпаки? Чи це навмисно відповідь зробили максимально абсурдною?
Довелося мені писати та відправляти повторне звернення… Почекаю відповідь і на нього. Взагалі-то, керівникам мережі варто відповісти мені саме на мої запитання. Так буде правильно”, – написав на сторінці у Фейсбук Андрій Гардашніков.
Нагадаємо, депутат Ленінської (Подільської) районної у місті Кропивницькому ради Андрій Гардашніков написав звернення до генерального директора мережі “АТБ-Маркет” Бориса Маркова стосовно ситуації, коли працівник одного з кіровоградських супермаркетів зневажливо висловився стосовно державної мови.