До 2031 року у Кіровограді будуть розміщені червоні лінії на дорогах загальноміського та районного значення, які позначатимуть межі “магістралей”. Наразі уже розробрено план міста, який нараховує 150 км таких ліній.
Про “План червоних ліній, магістральних вулиць міста Кіровограда” відзвітував сьогодні, 31 травня, начальник управління архітектури та містобудування Кіровоградської міськради Вадим Мездрін. Саме це управління і відповідатиме за планування, розміщення червоних ліній та контролюватиме виконання їх умов.
Містобудівна документація “План червоних ліній, магістральних вулиць міста Кіровограда” була розроблена державним інститутом “Дніпро-місто”, відповідно до програми внесення змін до генерального плану міста, яка була затверджена рішенням Кіровоградської міськради.
Метою створення проекту є визначення меж земель загального користування, елементів та параметрів вулиць, умов для розміщення інженерно-транспортної інфраструктури. Довгострокова розбува розрахована на період розвитку до 2031 року.
“Кіровоград є важливим траспортним вузлом області. Загальна протяжність магістральних вулиць в межах плану червоних ліній становить 150 км. З яких магістральні вулиці загального значення складають 52 км. А районного – 98 км”, – зазначив Вадим Мездрін.
Так звані “червоні лінії” будуть позначати межі доріг та відділятимуть території загального користування комунальної власності від території кварталів, мікрорайонів та інших елементів планувальної структури міста. Важливою умовою розміщення “червоних магістралей” є “чистота вулиці” – нічого не повинно закривати видимість дороги для водія.
“При визначенні місця розміщення червоної розмітки враховувались усі фактори, які безпосередньо впливали на розміщення червоних ліній: функціональне призначення вулиць, інженерно-транспортне навантаження, умови безпеки руху транспорту та пішоходів, умови збереження існуючої забудови, плани вулиці, – пояснив начальник управління архітектури та містобудування КМР. – Якщо в рамках нової червоної розмітки є споруди, які не підлягають знесенню, то ширину вулиці буде зменшено до допустимої шириши. В основному це центральна історична частина міста”.
Особливу увагу розробники плану звертають на трикутники видимості, які будуть на перехресті вулиць. Такі елементи архітектури міста мають бути “чистими” від споруд та реклами:
“Пропозиції щодо встановлення червоних ліній на перехрестях вулиць розроблені з урахуванням забезпечення трикутників видимості. З метою забезпечення безпеки руху транспорту в рамках трикутників видимості не дозволяється розміщення будь-які будівлі, рекламних носіїв, тимчасових споруд тощо”, – додав Вадим Мездрін.
Червоні лінії у Кіровограді не матимуть розгалуження. Вони розміщені лінійно по найбільших вулицях міста. За словами голоного архітектора Кіровограда, багато вулиць потребують реконструкції: “Відсутність транспортних розв’язок на магістральних вулицях погіршує умови безпеки та швидкості руху, а також є одним із чинників появи заторів на вулицях”.