З 4 квітня реєстрацію місця проживання здійснюють сільради

Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

З 4 квітня 2016 року реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування здійснюватимуть виконавчі органи сільської, селищної або міської ради, сільські голови. Відповідні повноваження новим органам реєстрації будуть передані від територіальних підрозділів Управління Державної міграційної служби України в Кіровоградській області.

Нові правила реєстрації затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207.

Протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання громадяни України та іноземці чи особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають на території України, повинні звернутись за місцем нового проживання до органів реєстрації та зареєструвати його. Після народження дитини батьки або інші законні представники зобов’язанні зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців.

Реєстрація або зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи здійснюватиметься в день подання документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання.

Як і раніше, відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання у паспорт у вигляді книжечки будуть вноситись шляхом проставляння відповідного штампу. У паспорт у формі картки така інформація буде вноситись до безконтактного електронного носія, який імплантовано у документ. Окрім того, ці відомості вноситимуться до Єдиного державного демографічного реєстру.

УДМС України в Кіровоградській області

Поширити:

Залишити коментар:

коментар