Соціальні картки для кіровоградців працюють лише у магазинах міського голови і депутата від “Укропу”

Вчора, 25 грудня, кіровоградці, які отримали “Соціальну картку”, мали можливість придбати по ній товари із соціальною знижкою у семи торгівельних точках обласного центру. Про це повідомляє сайт КМР.

Достатньо широкий асортимент соціальних товарів представлений від сьогодні у двох магазинах фірми “Ятрань” (власність Андрія Райковича, Кіровоградського міського голови),  на вулицях Пацаєва і 50 років Жовтня, та в п’яти магазинах мережі “Копілка” (директор Михайло Бєжан, депутат Кіровоградської міської ради VII скликання від “Укропу).

Міський голова Андрій Райкович особисто побував на підприємствах, які долучилися до ініційованого ним соціального проекту, щоб перевірити, як стартувала програма, чи задоволені люди.

У магазині “Ятрань” на Пацаєва пенсіонери, а вони представляють основну категорію населення, що має право на пільгу, охоче купують макарони, крупи, олію, молоко, масло, сир кисломолочний, хліб. Представлений також широкий асортимент ковбасних виробів, фарш. Біля соціальних товарів скрізь встановлені рекламні покажчики, на цінниках вказана вартість товару зі знижкою і без неї, тож покупцям зручно орієнтуватися.

“Програмою передбачені обмеження у нормах придбання товарів за знижкою, говорить виконавчий директор “Ятрані” Наталія Артеменко, – але ми поки їх не застосовуємо. Багато залежатиме від того, як нас підтримають постачальники: якщо поставки задовольнятимуть у повному обсязі, обмежувати покупки не будемо”.

“Ми розуміємо, що сьогодні певна категорія мешканців міста потребує допомоги і без вагань підтримали проект міського голови, – відзначив директор мережі “Копілка” Михайло Бєжан. – Хочу сказати, що участь у соціальній програмі певним чином вигідна і торгівлі. Покупець із соціальною карткою, як правило, купує у нас і інші товари за звичайною ціною, тож збільшується товарообіг. Якщо обласна влада підтримає проект, відкриємо соціальні відділи і в магазинах по районах області.

На тісній співпраці з органами обласної влади наголосив і Андрій Райкович. Він звернув увагу, що на поличках у торгівельних залах відсутні, наприклад,  яйця і твердий сир.

“Ці товари виробляються у нас в області, це – місцевий товаровиробник, і ми хотіли б бачити такі підприємства серед наших партнерів проекту “Соціальна картка”, – підкреслив очільник міста. – Для цього будемо вести активні переговори, як з керівниками заводів, так і з керівництвом облдержадміністрації. Наша область аграрна і кому, як не нам під силу розвивати мережу соціальної торгівля.

Андрій Райкович також висловив переконання, що учасниками соціального проекту стануть і інші торгівельні об’єкти Кіровограда. Діалог “влада – бізнес” буде вестися чесно, запевнив очільник міста. Соціально відповідальні підприємства,  які працюють в інтересах громади, завжди можуть розраховувати на преференції з боку міської влади при розгляді питань власного розвитку.

Андрій Райкович подякував колективам магазинів за розуміння, чуйне ставлення до покупців і побажав їм всього найкращого і вдалої передноворічної торгівлі.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар