“Смачно, бо на дрони!”: як заклади харчування спільно збирають на дрони для ГУР

Смачно, бо на дрони, збір на дрони для ГУР, новини Кіровоградщини

Зробити добру справу стало простіше: достатньо замовити каву, десерт чи вечерю у ресторані. Саме так працює всеукраїнська благодійна кампанія “Смачно, бо на дрони!”, яку на початку вересня запустив Фонд “Сучасна Україна” за сприяння ГУР МО України.

Мета кампанії — об’єднати заклади харчування з усієї країни, щоб разом збирати кошти на FPV-дрони для підрозділів ГУР. Кожен заклад кошти на власний SECRET BOX — комплект вартістю 50 тисяч гривень із готовими до роботи дронами. За 2 тижні до ініціативи вже приєдналося понад 60 закладів по всій країні, зокрема в Кропивницькому.

В інтерв’ю президент Фонду Володимир Гавриш розповів Першій електронній газеті, як виникла ідея кампанії, чому саме дрони стали ключовою ціллю збору, які вимоги висуваються до учасників та як просувається акція.

4

— Пане Володимире, як виникла ідея “Смачно, бо на дрони!”?

Із кожним днем війни залучати кошти простими зборами стає дедалі важче — люди виснажилися. До того ж, великі суми найчастіше вдається зібрати у моменти емоційних потрясінь — коли відбувається щось гучне або трагічне. Ми всі пам’ятаємо приклади: після скандальної зустрічі Зеленського й Трампа українці за 20 годин зібрали понад 25 мільйонів гривень “на ядерку”, а після обстрілу “Охматдиту” лише за кілька днів вдалося акумулювати 300 мільйонів гривень. Це яскраво демонструє силу нашої єдності та швидку реакцію суспільства.

Але під час війни вирішальне значення має регулярність підтримки. На фронті критична ситуація відбувається не час від часу — вона щодня. Так і народилася ідея кампанії “Смачно, бо на дрони!”.

Суть проста: людина приходить у заклад харчування, замовляє каву чи смачну страву, і якщо ця позиція в меню є благодійною — автоматично робить донат на підтримку підрозділів Головного управління розвідки FPV-дронами.

image

— Чому ви вирішили сколабруватися саме з рестораторами? Які ви побачили в такій співпраці плюси чи можливості?

Ми обрали саме заклади харчування, бо вони щодня мають контакт із великою кількістю людей і представлені по всій Україні — від великих міст до невеликих містечок чи селищ. Це можуть бути як великі ресторани, які виділяють кілька страв, вартість яких іде на збір, так і маленькі локальні кав’ярні, що донатять відсоток із продажу десерту. До того ж заклади харчування працюють щодня. А саме щоденна, системна підтримка зараз є надзвичайно цінною.

— Коли йдеться про великі суми, постає питання довіри. Адже кожен рано чи пізно хоче бути впевненим у звітності та чесності процесу. Скажіть кілька слів саме про це.

У першу чергу хочу сказати, що я пишаюся тим, що ми можемо будь-кому відкрити інформацію про всі надходження та витрати, які проходять через наш Фонд. Це принципова позиція. Ми з самого початку працюємо максимально прозоро: кожна гривня має чітке призначення і використовується заради перемоги.

По-перше, ми закуповуємо все прозоро. По-друге, ми завжди аналізуємо кожну позицію, щоб придбати необхідне максимально вигідно. У нас немає “улюблених” чи постійних постачальників. Це дозволяє нам максимально ефективно використовувати донати і виправдовувати довіру людей.

Завдяки цим принципам ми маємо потужних партнерів, які підтримують нас роками. Сьогодні з нами співпрацюють Work.ua, компанія “Епіцентр”, група компаній “Нові Продукти”, клініка Anacosma, ТОВ “КОМПАНІЯ ТЕХНОПАРТС” та багато інших — як великих, так і менших бізнесів. Вони нам довіряють, бо бачать результат.

image

— Пане Володимире, а чому саме дрони? І що таке SECRET BOXи?

Ми зустрілися з Андрієм Юсовим, речником ГУР, та запропонували запустити проєкт. Після консультацій і аналізу потреб бойових підрозділів на передовій ми визначили, що будемо збирати на FPV-дрони.

Ресторани, які долучаються до кампанії, збирають на SECRET BOXи вартістю 50 тис. грн, у яких будуть різні “секрети”. Такий підхід гнучкий: наповнення скрині формується під конкретний запит.

У SECRET BOXах можуть бути, наприклад, FPV-дрон на оптоволокні, на радіоканалі, FPV-дрон для ретрансляції, а також боєприпаси різних типів. Завдяки цьому всі ресторани беруть участь на рівних умовах. Такий підхід дозволяє максимально точно закривати актуальні потреби підрозділів ГУР і забезпечує ефективне використання зібраних коштів.

SECRET-BOX

— Як ви працюєте із закладами харчування? Чи є у вас конкретні вимоги? Чи ви працюєте абсолютно зі всіма?

Ми закликаємо заклади харчування по всій Україні долучатися до кампанії “Смачно, бо на дрони!”. Неважливо, чи це маленька кав’ярня, чи великий ресторан — кожен може зробити внесок. Головне — бажання допомогти та готовність до співпраці.

Деякі невеликі заклади бояться долучатися, оскільки одразу розуміють, що не зможуть зібрати 50 тис. грн на повний SECRET BOX. Але це не проблема: кожна гривня — це допомога. Кілька маленьких закладів, які зберуть навіть по 5–10 тис. грн, разом зможуть сформувати повний BOX. Вони так само будуть учасниками кампанії, з’являться на мапі закладів на нашому сайті і по завершенню отримають приємні бонуси та подяки за участь.

Щоб долучитися, потрібно перейти на сайт кампанії “Смачно, бо на дрони!”, заповнити анкету, і координаторка кампанії Анна Ордеха зв’яжеться з вами для запуску процесу збору.

SECRET-BOX-1

— Чи є якісь вже проміжні результати на даному етапі?

До кампанії вже долучилося понад 60 закладів по всій Україні, і щодня з’являються нові учасники. Наприклад:

  • у Києві дві локації “Балуваної Галі” (у них також уже є 1 зібраний SECRET BOX), Jela cafe, бар HOTEL13, ресторан Lucky, ресторан “Гамак”, ресторан BEEF, арт-кафе “Цінності” та сімейний ресторан KINTO;
  • у Тернополі до кампанії долучилися ресторани  Sfera і “Мідь”, ланч-кафе “Релакс”, паб “Пивний кальмарчик”, сімейна ресторація “Три Миколи”, ресторан “Хутір”, ресторація “Фляшка” та “Вогонь & М’ясо”.
  • в Одесі участь беруть два заклади бургер-паб “Ржавий Краб” і вони вже майже зібрали на SECRET BOX;
  • у Черкасах на бокси збирають студія десертів La Tarte та заклад “Балувана Галя”;
  • у Кропивницькому бере участь кав’ярня “Ваніль”;
  • у Чернівцях — CoffeeTost,
  • у Вінниці — ресторація “Світлиця”, два заклади мережі їдалень “Ситий-Вкритий”, сімейний ресторан “Кловер”, паб “Стара Броварня” та “Монблан”;
  • у Чернігові приєдналися WOK BOX, ресторан “Веранда”, чотири заклади “Балувана Галя” та ресторан “Хмільне М’ясо”;
  • у Миколаєві — ресторан Maison;
  • у Житомирі — два заклади “Балувана Галя”;
  • в Ужгороді до кампанії долучилися ресторан “Грузинські традиції від Інги”, Limoncello та Sake lounge bar;
  • у Луцьку працюють MOJO HALL та “Дядя pizza”;
  • у Володимирі — ресторація “Вулик”;
  • У Харкові — Couple Coffee, сімейний ресторан Scorini, грузинський ресторан “Гохо”, City rest & bar KULTURNИЙ та i-Fresh;
  • у Рівному долучилися їдальня “Їж смачно” та кав’ярня Domino;
  • у Львові беруть участь одразу чотири заклади мережі Fami — Fami. Italy, Fami. Chefs, Fami. burger та Fami. coffee.

Долучитися до кампанії та дізнатися більше про кампанію можна на офіційному сайті збору: smachno.modern-ukraine.com.ua.

Кожна вечеря, кожна кава чи десерт можуть стати частиною великої справи. “Смачно, бо на дрони!” — ворог навіть не здогадується, що його чекає після твоєї вечері.

Слідкуйте за перебігом кампанії та новими учасниками в Instagram: https://www.instagram.com/modernukraine2021

Читайте також:

Поширити:

Залишити коментар: