
Укрзалізниця відновила в резервному форматі систему онлайн-продажів квитків на поїзди та їхнє повернення.
Про це повідомляє Перша електронна газета з посиланням на телеграм-канал Укрзалізниці.
Відомо, що на першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки.
Пасажирів попереджають про те, що через підвищене навантаження на систему онлайн-продажу Укрзалізниці можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту продажу квитків. Тож радять користуватись застосунком, якщо є потреба в терміновій подорожі.
Щоб збалансувати попит, відкрили додаткові каси в містах із найбільшим пасажиропотоком.
- у Києві наразі працюють 27 кас: 25 — на Центральному вокзалі та дві додаткові — на Південному;
- посилено касові зони у Львові: зараз на вокзалі працюють уже 10 кас.
Також у касових залах продовжують працювати вокзальні “янголи”, які консультують пасажирів із питань придбання, повернення квитків та посадки на поїзд.
ІТ-команда Укрзалізниці разом із партнерами цілодобово працює над мінімізацією наслідків збоїв після відновлення систем.
Архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки залишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яку вказували в аккаунті пасажира. Також варто перевірити папку “спам”, адже квитки могли надійти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – показати при посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Нагадаємо, Укрзалізниця запустила нові рейси між Кіровоградщиною й Одещиною
Читайте також: через Кіровоградщину курсуватиме новий поїзд
Залишити коментар: