Як персоналізований маркетинг впливає на покращення користувацького досвіду?

© Freepik

Користувацький досвід вельми важливий фактор у розвитку і просуванні будь-якого бізнесу: чи то виробництво товарів, чи масова або роздрібна торгівля, чи сфера обслуговування, чи медіа сфера. Такий досвід слід враховувати тим, хто прагне досягнути успіху у своїй галузі, закріпитися на мінливому ринку, розширити клієнтську базу і, відповідно, збільшити прибутки. Вирішити всі ці задачі і покращити користувацький досвід може так званий персоналізований маркетинг.

Що таке персоналізований маркетинг

Персоналізація маркетингу – це один з дієвих інструментів ведення бізнесу, вдалим прикладом якого є командна робота https://webmate.ua/. Він передбачає індивідуальний підхід до надання продуктів, послуг, контенту тощо, відповідно до суб’єктивних побажань, вподобань, потреб і навіть поведінки споживачів.

Тобто, передбачається не «сліпий скид» товарів чи послуг під ноги масовій аудиторії в надії, що комусь вони будуть потрібними, затребуваними і тому продаватимуться. Йдеться, перш за все, про взаємодію продавця і покупця, виробника і споживача, спрямований на визначення і задоволення персональних потреб клієнта.

Хто користується цим інструментом, тому вдається обходити конкурентів, адже він не витрачає час і ресурси на максимальне охоплення різних типів споживачів, а спрямовує увагу на тих, хто точно потребує і тому 100% купить саме його товар.

Стратегія і методи персоналізації маркетингу

Є кілька перевірених стратегій персоніфікованого маркетингу:

  • Зайняти окрему нішу у певній галузі.
  • Необхідно виділятися на тлі конкурентів.
  • Обов’язково підтримувати зв’язок з клієнтами.

Персоналізований маркетинг дозволяє працювати з потенційними і постійними клієнтами на особистому рівні, максимально задовольняючи їхні потреби і смаки. Ідеться про пошук якісних підходів до клієнтів – не до маси споживачів в цілому, а саме до кожного і кожної з них окремо: через персональні рекомендації, цільові повідомлення тощо.

«Як таке можливо?» – спитаєте ви. Завдяки збору та аналізу даних.

Етичний збір даних про споживачів – основний метод персоналізованого маркетингу. Вчасно виявити і задовольнити індивідуальні потреби споживача – запорука успіху будь-якого бізнесу.

Щоб зрозуміти свого клієнта:

  • Проводьте глибокі дослідження користувачів.
  • Зробіть постійне створення прототипів одним з пріоритетів своєї стратегії.
  • Практикуйте тестування товарів, послуг, контенту з подальшим збором відгуків.
  • Створюйте контент і комунікаційну стратегію на основі зібраних даних про вподобання, пріоритети, смаки, поведінку ваших клієнтів.

Розуміння поведінки споживачів – обов’язкова умова якісного персоналізованого маркетингу, яка дозволяє обрати правильну стратегію розвитку бізнесу й адаптувати інформаційний контент й канали комунікації до очікувань і потреб вузької цільової аудиторії.

Поширити:

Залишити коментар: