Розробка будь-якої рекламної кампанії вимагає великої кількості налаштувань і відстеження результатів. З розвитком соціальних мереж, інструменти з просування товарів і послуг стали доступні для будь-якого бізнесу. Тому з’явилися і таргетована реклама в соціальних мережах та PPC реклама, базова складова SMM-просування.
Таргетована реклама – основний засіб для залучення нових покупців
Таргетована реклама в соціальних мережах дає змогу підготувати більш детальний план дій і враховувати індивідуальні особливості кожного користувача. Будь-який рекламний бренд може використовувати джерела даних для побудови карти своєї цільової аудиторії. Такі джерела даних містять дані про місцезнаходження, вік, стать, тощо. Використовуючи таргетовану рекламу, бренди можуть контролювати і змінювати налаштування реклами залежно від аудиторії та результатів. Також можна використовувати такі інструменти, як результативність рекламного оголошення, відстеження конверсії та аналіз потоку.
Основні види Таргетованої реклами в соціальних мережах
-
Просування профілів – метод залучення користувачів, орієнтований на збільшення кількості підписників;
-
Залучення користувача – мета цього методу – підтримувати і стимулювати активність користувачів на профілі;
-
Запуск конкурсів – залучення користувачів за допомогою конкурсів, з подальшим завершенням певних дій;
-
Цільова аудиторія – вибір певних груп користувачів, які підходять під ваш таргетинг;
-
Доступ до аналітики – для кращого розуміння користувацької поведінки та оцінки ефективності кампаній.
Як PPC реклама допомагає в SMM-просуванні
PPC реклама – це “оплата за переходи”, і вона використовується для залучення відвідувачів на зазначену сторінку, за допомогою показу її в результатах пошукової системи або на інших сайтах. PPC реклама дуже корисна під час SMM-просування, тому що вона дає змогу оцінювати і контролювати бюджет під час просування товарів і маркетингових пропозицій. PPC реклама надає брендам можливість побудувати тривалі й успішні відносини зі своїми клієнтами.
Підсумок
Таргетована реклама в соціальних мережах і PPC реклама є ідеальними інструментами для збільшення прибутку і поліпшення результатів бізнесу. Ці інструменти допомагають краще розуміти потреби цільової аудиторії, що дає змогу успішно реалізувати різні маркетингові інструменти та підвищити продажі.