18 лютого служба внутрішньої безпеки ОКВП «Дніпро – Кіровоград» запровадила роботу «телефону довіри» для споживачів, на який можна повідомити про некоректну поведінку чи дії працівників підприємства, а також про будь-чиї незаконні дії, які можуть завдати ОКВП збитків.
Про це повідомляє Перша електронна газета з посиланням на ОКВП «Дніпро – Кіровоград».
За номером (0522) 27-72-60 потрібно дзвонити у таких випадках:
– якщо працівник ОКВП «Дніпро – Кіровоград» під час виконання обов’язків некоректно поводиться, не пред’явив службове посвідчення на вимогу, здійснює фото- чи відеозйомку на приватній території інших об’єктів, які не стосуються безпосередньо приладів та обладнання водопостачання та водовідведення;
-якщо ви маєте інформацію чи стали свідком незаконних врізок у водопровідні чи каналізаційні мережі ОКВП «Дніпро – Кіровоград»;
-якщо ви маєте інформацію чи стали свідком незаконного зливу рідких нечистот у каналізаційні колектори ОКВП «Дніпро – Кіровоград», а також в несанкціонованих місцях.
Також з метою уникнення випадів шахрайства чи зловживань планують запровадити обов’язкову систему ідентифікації працівників ОКВП “Дніпро-Кіровоград” (контролерів), яка буде зрозумілою споживачеві.
«Телефон довіри» працює з 8:00 по 17:00 щоденно, крім вихідних.
Нагадаємо, не жарт: Із 1 квітня на Кіровоградщині знову подорожчає вода
Читайте також: «Гарячу лінію» в обласному пенсійному фонді «мобілізували»