Ринкове дослідження, опубліковане компанією Global Industry Analysts Inc. (GIA), показало значну перспективність контекстної реклами в найближчому майбутньому. Для аналізу використовувалися дані 152 компаній в ключових сегментах бізнесу практично з усього світу. Серед них – такі відомі назви, як Amazon.com, Microsoft, Google тощо.
Для звичайних людей це означає, що курси контекстної реклами є перспективною інвестицією часу та коштів. Адже спеціалісти відповідного напрямку будуть все більш затребуваними паралельно зі збільшенням попиту на рекламу.
Контекстна реклама як старий новий тренд
Ще у 2020 році світовий ринок контекстної реклами оцінювався у $ 154,4 млрд. Але вже у 2026 році, згідно з попередніми прогнозами, він зросте до $335,1 млрд. Очікуються щорічні теми росту близько 14%. Попит на геолокаційну рекламу зростатиме на 12% щорічно. Вже сьогодні на цей сегмент припадає 40% світового ринку контекстної реклами.
Кілька ключових факторів, які обумовлюють такі тенденції:
- Збільшення капіталовкладень у нові маркетингові інструменти. Світові тенденції показують зацікавлення саме персоналізованим підходом до просування товарів та послуг.
- Збільшення числа користувачів смартфонів та соціальних мереж, у т.ч. в країнах, що розвиваються.
- Все більший перехід в бік мобільної реклами.
- Широке впровадження штучного інтелекту.
Контекстний таргетинг замість cookie
Зростання очікується практично в усіх напрямках онлайн-бізнесу. Це стосується також пошукової оптимізації – https://itea.ua/courses-itea/digital-marketing/seo-optimization/. Оскільки файли cookie поступово припиняють існування через зміни в правилах цифрової конфіденційності, компанії змушені шукати інші шляхи для охоплення цільової аудиторії. Проблема з файлами cookie полягає в тому, що багато споживачів не хочуть, щоб їх відстежували в Інтернеті.
За оцінками Google, для 500 найбільших рекламодавців дохід може впасти у середньому на 52%, коли файли cookie остаточно будуть заборонені в Google Chrome у 2022 році. GlobeNewsWire прогнозує контекстну рекламу як найбільш імовірне альтернативне рішення. Такий підхід дозволяє одночасно захистити репутацію бренду (уникнути розміщення рекламних повідомлень на сторінках із вмістом, неприйнятним або нерелевантним для рекламодавця) та більш точно відбирати цільову аудиторію.