Кропивничанину повернули 21 тисячу за неякісний смартфон

© images.izi.ua

Кропивничанин придбав смартфон Apple IPhone 11 64 GB вартістю 21 400 грн в магазині однієї з торговельних мереж, а вже за кілька днів помітив його дефекти. Продавець відмовився компенсувати вартість товару, та покупцеві вдалося відновити свої права законним шляхом.

Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією Держпродспоживслужби.

Чоловік помітив на екрані різнокольорові смуги, яких не мало би бути на якісному товарі. Покупець звернувся до сервісного центру, де провели діагностику та виявили сліди потрапляння вологи всередину пристрою, індикатори вологи червоного кольору, присутні сліди корозії. Через це споживачу відмовили в проведенні гарантійного ремонту або поверненні коштів за смартфон.

Тобто, сервісний центр відмовив споживачу у задоволенні його законної вимоги щодо ремонту товару, визначеної статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», а продавець – у поверненні значної суми коштів.

Водночас на сайті продавця зазначена модель Apple IPhone 11 64 GB представлена як така, що має високий ступінь захисту від вологи, а саме: «Кращий захист від води. ІPhone 11 не злякається таких неприємностей, як дощ або пролита кава. Його корпус надійно герметизований та витримує занурення на глибину до 2 метрів на 30 хвилин без втрати роботоздатності».

Враховуючи висновок сервісного центру про корозію, інформація продавця про вологостійкість телефона виглядає, як омана.

Працівники управління захисту споживачів допомогли кропивничанину скласти відповідну заяву до продавця і відновити свої законі права. У результаті продавець повернув чоловікові 21 400 грн за неякісний смартфон.

Нагадаємо, на понад 200 тис. грн оштрафували рекламодавців Кіровоградщини.

Читайте такожКропивничанину повернули 2 тисячі гривень за неякісні ножі

Поширити:

Залишити коментар:

коментар