Мешканець Кропивницького купив на автостанції квиток за маршрутом Кропивницький (Україна) – Тула (Росія). Однак вже під час поїздки автобус змінив напрям на польський Жешув, але пасажира про це не попередили. Чоловік звернувся із заявою у Держпродспоживслужбу, аби йому відшкодували вартість квитка.
Про це Першій електронній газеті повідомили у пресслужбі ГУ Держпродспоживслужби в Кіровоградській області.
Під час перевірки перевізник повернув чоловіку 905 гривень.
У Держпродспоживслужбі додали, що автостанція не є перевізником, а лише виступає посередником. Тому відповідальність за неякісні послуги з перевезень лежить на перевізнику.
Нагадаємо, абітурієнти з Кіровоградщини штовхали поламаний автобус, щоб встигнути на ЗНО.
Читайте також: У Кропивницькому стихійники намагалися збити спецінспектора і погрожували заразити коронавірусом