За прогнозами експертів зайнятість у сфері управління трудовими ресурсами виросте до 2024 року, а темп зростання робочих місць складе 5%. Кар’єра в області HR-менеджменту вимагає потужних знань з управління бізнесом, планування найму робочої сили і розвитку персоналу. Поліпшити ноу-хау допоможуть книги для hr специалистов.
Літературу з рекрутингу, HR-менеджменту, діловодства та суміжних тематик пропонує інтернет-магазин «Букля». Вас приємно здивують ціни й продуманий асортимент, в якому знайдуться книги для новачків і просунутих HR-фахівців. На полицях віртуальної книгарні вам будуть доступні роботи гендиректора кадрового холдингу АНКОР Тетяни Баскіної, віце-президента Google по персоналу Ласло Бока та інших фахівців у HR-сфері.
Топова п’ятірка
Сьогодні робота з персоналом може включати до себе все, від найму робочої сили до навчання і управління політикою пільг, або бути зосередженою на єдиній спеціальності по кадрам. Які ж HR-вакансії будуть затребуваними в найближчі роки?
1. Менеджери з винагород і пільг. Ці співробітники відділу кадрів розробляють, впроваджують та керують політикою компанії з винагород і пільг, що включає заробітну плату, премії, пенсії, страхування життя й навіть пакети з медичного страхування.
2. Навчання і розвиток співробітників. Фахівці з персоналу контролюють і проводять навчальні програми. Вони разом з менеджерами по навчанню та керівниками персоналу розробляють заходи щодо підвищення продуктивності, проведення ознайомчих занять і організації навчання без відриву від виробництва з метою поліпшення професійних навичок співробітників.
3. Фахівці з працевлаштування, добору, розстановки кадрів або рекрутери. Вони наймають й працевлаштовують робітників. У пошуку перспективних претендентів, рекрутери можуть їздити на ярмарки вакансій і в університетські містечка, проводити співбесіди, тестувати здобувачів, перевіряти рекомендації та розширювати пропозиції з надання роботи.
4. Аналітики кадрової інформаційної системи. Фахівці у цій галузі координують і вносять зміни до інформаційних систем управління персоналом.
5. Менеджери по добробуту співробітників. Контролюють програми, спрямовані на підвищення безпеки і благополуччя співробітників, поліпшення балансу між роботою та особистим життям. Вони керують стандартами в сфері безпеки і гігієни праці, планами фізичної підготовки, медичними оглядами, розважальними заходами та консультаційними послугами.