На фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС запустили чат-бота з ім’ям “Автобот”. Його мета — швидко та у зручний час надавати всі необхідні консультації щодо отримання адміністративних послуг.
Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією прес-служби РСЦ МВС в Кіровоградській області.
Щоденно сервісні центри МВС відповідають у мережі на сотні консультацій громадян та мають високий показник відгуку, а щороку за отриманням послуг до цієї установи звертається близько 4 000 000 громадян.
Тепер завдяки боту клієнти державної установи зможуть швидко отримати розгорнуту підтримку консультацій щодо того як отримати довідку про несудимість, зареєструвати авто, замінити або отримати посвідчення водія, змінити інформацію у свідоцтві про реєстрацію, які документи потрібно для виїзду за кордон на авто або як замовити індивідуальні номерні знаки чи дізнатися про роботу мобільних сервісних центрів МВС.
Отримати послуги у сервісних центрах МВС можна незалежно від місця реєстрації у будь-якому зручному центрі, контакти шукайте на сайті.
Можливості чат-бота будуть поступово вдосконалюватися для того, щоб якісно відповідати на всі запити користувачів, а свої побажання ви можете надіслати на електронну адресу info@hsc.gov.ua.