Учора, 18 липня, у маршрутки №11 у Кропивницькому під час руху відвалилися задні колеса разом із напіввіссю. Фото цієї пригоди моментально розлетілося у місцевому сегменті соцмережі Facebook. На хвилі нещодавнього здорожчання вартості проїзду кропивничани вибухнули обуренням, мовляв, колесо відвалилося через те, що автомобіль перебував у неналежному технічному стані, а в салоні маршрутки була понаднормова кількість пасажирів. Що насправді сталося із колесами маршрутки, Перша електронна газета з’ясовувала у автора фотографій, директора підприємства-перевізника та у водія тієї самої машини.
Світлини маршрутного таксі №11, яке стояло на узбіччі після поломки, опублікував кропивничанин Сергій Бахорін.
“Б” – безпека! Маршрутки по 5 грн, техстан на фото. З маршрутки вийшло 27 чоловік”, – підписав публікацію автор світлин.
Як повідомив автор світлин, він порахував пасажирів, коли ті виходили із маршрутки.
Сергій Бахорін, як і більшість коментуючих цю ситуацію у соцмережі, впевнений, що колеса відвалилися через перевантаженість автобуса.
Натомість Ігор Найдіч, керівник ПП “УкрАвтоІнвест”, яке обслуговує маршрут №11, та водій цієї маршрутки запевняють, що ця технічна несправність виникла через зношеність металу та погані дороги. Директор фірми сам звернувся до редакції Першої електронної газети і запропонував показати поломку.
Автомобіль знаходився неподалік місця, де сталася подія – під ковалівським мостом. Водій маршрутки Георгій стверджує, що у салоні ніяк не могло бути 27 чоловік, як вказує автор фотографій у соцмережі.
“Я проїхав лише 3 зупинки від залізничного вокзалу, де у нас знаходиться кінцева.
У салоні були зайняті усі сидячі місця, і стояло один-два пасажири”, – переконує водій.
Георгій розповів, що напіввісь із задньої правою секцією колес відвалилися через те, що лопнула деталь, яку називають “чулок заднього мосту”. На його думку, ця поломка ніяк не залежить від навантаженості на автомобіля. Причиною цього може бути зношеність металу від щоденного навантаження, або ж тріщина у деталі внаслідок удару об яму.
За словами водія, він 20 років керує маршруткою, і таке з ним вперше сталося. Як говорить Георгій, він віддав усім пасажирам кошти за проїзд і ніхто до нього претензій не мав.
А от директор ПП “УкрАвтоІнвест” Ігор Найдіч обурився інформацією, яку поширили у сомережі:
“Я знаю цих людей (водіїв – ред.) давно, і знаю їхнє ставлення до автомобілів.
Мені за них більше образливо, ніж за себе”.
За словами керівника фірми-перевізника, побачити якесь пошкодження “чулка мосту” під час щоденного огляду механіка неможливо. Треба лише розбирати колеса.
На підтвердження того, що водій пройшов медичну, а автомобіль – технічну перевірку перед виїздом на маршрут, Ігор Найдіч показав дорожній лист автомобіля із відповідними відмітками.
За словами директора фірми, перевізники часто піддаються несправедливому осуду. На його думку, так сталося і цього разу.
Зазначимо, що Перша електронна газета звернулася за поясненнями до декількох досвідчених водіїв, які підтвердили, що “чулок мосту” ламається від зношеності металу, або від пошкоджень унаслідок ударів об вибоїни.