На Кіровоградщині підсумовували результати проекту “Я-Медіа”

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram
© Агенція сталого розвитку "Хмарочос"

Днями у Кропивницькому відбулася підсумкова прес-конференція за результатами проекту «Я-Медіа» («I am Media: Empowerment Advocacy Programme for Internally Displaced Women»), що реалізовувався Громадською організацією «Фундація прав людини» (www.uhrf.org) Human Rights Foundation in Ukraine у трьох регіонах України (Кіровоградська, Черкаська, Львівська області) за підтримки Robert Bosch Foundation. У Кіровоградській області регіональним партнером проекту була ГО “Агенція сталого розвитку “Хмарочос”.

Участь у прес-конференції взяли учасниці проекту – блогерки, медіа-активістки, а також ментори, які допомагали учасницям опановувати медіасферу та блогінг.

Ірина Ткаченко, координаторка проекту в Кіровоградській області, Агенція сталого розвитку «Хмарочос»:

«Проект відкриває освітні можливості для жінок, які прагнуть розвиватися у сфері медіа. За 6 місяців його реалізації заходи проекту відвідали близько 320 людей, серед яких і жінки-ВПО. Ми мали можливість залучати всіх вмотивованих жінок до навчання. Завдяки підтримці Фонду Роберта Боша проект поширювався по області, зокрема ми активно працювали у Світловодську, адже звідси отримали запит від спільноти жінок-переселенок на навчання, а наші активні учасниці успішно втілювали блогерські та медійні практики в Новоукраїнській ОТГ. Проект офіційно завершується, але ми розробили програму для тренерок, аби мультиплікувати медіаосвітній та медіа-адвокаційний досвід проекту в локальних громадах Кіровоградської області. Сила жінки – в медіа. Це відчули учасниці проекту, які зацікавлені розвиватися у цій сфері та готові ділитися своїми знаннями у локальних жіночих спільнотах».

Світлина від Агенція сталого розвитку "Хмарочос".

Ольга Івашура, учасниця проекту, керівниця гуртка «Медіа-світ»:

«Моя шкільна громада отримала потужний ресурс у вигляді цікавих кейсів і корисних інструментів. Освітяни під впливом проекту зрозуміли, що медійність – невід’ємна частина сучасної школи і блогерство один із рушіїв успішної освітньої реформи».

Світлина від Агенція сталого розвитку "Хмарочос".

Ірина Лозова (Irina Lozovaya), учасниця проекту, авторка Проект «Виклики»:

«Участь у проекті – це моя маленька перемога. Це мій перший досвід в журналістиці, мистецтві фотографії та сфері правозахисту. В голові купа ідей, які хочеться продовжувати втілювати в життя».

Світлина від Агенція сталого розвитку "Хмарочос".

Вікторія Семененко, журналістка, громадська активістка, авторка проекту ЗМІНИ – Вікторія Семененко:

“Що я взяла від проекту? Бажання рухатися далі. Працювати над «Змінами». Розвиватися. Збирати історії людей, які мотивують до змін. Проект про зміни – внутрішні і зовнішні, які відбуваються не просто так, а заради когось, чогось чи заради себе. Під хештегом #IamMedia на своїй сторінці у «Фейсбуці» я почала розповідати історії про людей, які потребують допомоги. І кожна історія знайшла відгук у читачів. Мені писали і телефонували із запитаннями: «Як допомогти? Кому принести? Як передати?». Власне, так завдяки жителям Кропивницького вдалося втілити бажання: ВІЛ-позитивного підлітка Роми мати телефон і весняний одяг; двох дівчаток сирот, які мріяли про ноутбук, необхідний для вирішення домашніх завдань; жінки з інвалідністю, сестра якої просила допомогти крупами та підгузками. Для того, щоб зробити крок на допомогу іншим – у душі мають відбутися зміни, розуміння важливості допомоги, підтримки незнайомих людей”.

Світлина від Агенція сталого розвитку "Хмарочос".

Ольга Кирилюк, менторка проекту “Я-Медіа”:

“Проект дав мені як теоретичні знання, так і практичні навички. До проекту я вже була активною блогинею і думала, що вже все знаю в цьому напрямку. Однак, потрапивши на зимову школу, зрозуміла, що є ще багато знань і вмінь, про які я навіть не підозрювала. Я змогла познайомитися з провідними журналістами країни. Відвідати їхні тренінги, в результаті яких отримала нові знання щодо побудови тексту і його оформлювання.  Завдяки проекту я дізналася про резолюцію 1325. Мені це було особливо цікаво, бо як письменниця я порушую у своїй творчості тему ролі жінки у воєнних конфліктах. Також отримала практичні навички роботи з ресурсом Tilda, на якому створила свій блог.  Також вдячна проекту за досвід менторства. Була цікава нагода стати наставницею і допомогти блогеру-початківцю працювати з текстом”.

Протягом шести місяців регіональні партнери працювали над втіленням головної мети проекту – посилення голосу внутрішньо переміщених жінок, громадських активісток, правозахисниць на місцевому рівні через системне використання сили блогерства у соціальних медіа ресурсах.

Світлина від Агенція сталого розвитку "Хмарочос".

Особливість проекту в його консолідаційній та інтеграційній силі – через залучення до міжрегіональних та регіональних заходів учасниць та учасників з різних соціальних та професійних сфер. Проект «Я-Медіа» багатокомпонентний і спрямований на те, аби допомогти громадським активістам, блогерам-початківцям, жінкам з різних сфер опанувати такі необхідні сьогодні інструменти як блогінг та соціальні медіа для того, аби посилювати свою громадську діяльність та розбудовувати сталі спільноти. Проект відкриває нові погляди на блогінг як інструмент адвокації та правозахисту.

Важливий компонент проекту – просвітницька робота по впровадженні Резолюціїї ООН 1325 «Жінки.Мир. Безпека», тема якої ще активно не піднімалася в регіональних ЗМІ.

Світлина від Агенція сталого розвитку "Хмарочос".

Платформа для блогерів-початківців Community-Blog Platform https://www.facebook.com/blogging.community.ukraine/ створена ГО «Фундація прав людини» та модерується Агенцією сталого розвитку «Хмарочос» як віртуальний простір для навчання, обміну досвідом та менторської комунікації між учасниками проектів «Фундації прав людини», зокрема для проекту «Я-Медіа».

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ “Я-МЕДІА” НА КІРОВОГРАДЩИНІ/Відеозапис прес-конференції:

ЧАСТИНА 1.

ЧАСТИНА 2.

#IamMedia – хештег проекту.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар