У п’ятницю, 26 січня, в семи сотнях містах світу зберуться ентузіасти і професіонали ігростроя Global Game Jam. Українських міст серед них тепер п’ять: Кропивницький. Харків, Київ, Рівне та Одеса. О 17:00 за місцевим часом центральний оргкомітет з м. Сан-Луїс-Обіспо (Каліфорнія, США), повідомить тему джему, і аж до першої години дня неділі, 28 січня, буде йти робота над проектами.
Про це йдеться на сайті КЛА НАУ, повідомляє Перша електронна.
Global Game Jam об’єднує всіх: початківців і професіоналів, інді і співробітників великих компаній, програмістів, художників, аніматорів, композиторів, сценаристів, тестувальників, менеджерів. Провести вихідні в атмосфері інновацій, співпраці і експериментів – що може бути краще?
Дуже частий відгук після джему від початківців: «за ці вихідні я навчився більшому, ніж за попередні півроку». Для профі після джему настає потужний буст до продуктивності, що дозволяє вивести поточні проекти на новий рівень або зробити щось взагалі досі неймовірне!
Реєструйтеся і приходьте – місце знайдеться всім. Якщо ви тільки хочете увійти в ігрострой, це прекрасний шанс відчути зсередини, як ведеться розробка. А якщо у вас солідний досвід в якийсь бо сфері, то поділіться ним з початківцями або досліджуйте нові аспекти процесу.
Global Game Jam буде проходити в Україні на п’яти локаціях. Ось вони:
• м. Кропивницький, Льотна академія НАУ – засновник Global Game Jam Ukraine, центральна локація
• м. Харків, ХАІ – локацію у себе створили дворазові призери Global Game Jam Ukraine
• м. Київ, Факультет інформаційних технологій КНУ ім. Шевченка – команда факультету взяла друге місце на GGJUA 2017 Кропивницького, а в червні 2017 GGJUA, Льотна академія і КНУ провели перший в Україні Amazon Developer Day
• м. Рівне, Платформа “Простір” Національного університету водного господарства та природокористування – локацію організовує студія Zargava Games.
• м. Одеса, Національна академія харчових технологій – команда ОНАХТ бере участь в GGJUA з самого його старту в 2016 році, обіймала призові місця, представляла свої ігри на конференціях White Nights, Get IT і Casual Connect.
Обирайте локацію для себе і приєднуйтесь (натиснувши копку «Join this jam site»).
Також всіх учасників GGJUA ми просимо заповнити загальну форму (нам для статистики)
Програми на кожній локації можуть відрізнятися, однак є загальні орієнтири.
П’ятниця 26 січня. Приблизно з 15:00-16:00 збір учасників на локації (час може змінюватися). Знайомство, звернення місцевих організаторів, відеозв’язок з іншим локаціями.
16:45 старт привітального відео центрального оргкомітету. Відео завантажується о 17:00 оголошенням теми джему.
ВАЖЛИВО: тема джему не повинна публікуватися в інтернет до того, як 17:00 не наступить на Гаваях.
Після 17:00 робота у вільному режимі. Обговорення теми, формування команд, (організатори локації і присутні ментори забезпечать, щоб одинаки, які бажають працювати в командах, знайшли собі колег), відеозв’язки з локаціями, де вже відома тема, обмін думками.
Для бажаючих працювати всю ніч більшість локацій надає таку можливість – уточнюйте на відповідних сторінках. Вимога працювати тільки на локації немає: можна піти працювати додому / в готель / гуртожиток.
Субота 27 січня. Робота у вільному графіку.
12:00 – важливий момент.
Створіть заготовку своєї гри на сайті своєї локації на globalgamejam.org. Досить заповнити назва проекту і поставити слово TEST в усі інші поля, але сторінка гри повинна бути. Також всі джеммери, залучені в розробку гри, повинні до неї приєднатися на сайті.
Неділя, 28 січня. Робота вранці у вільному графіку
13:00 (відсічення може варіюватися по локаціях в залежності від кількості ігор): потрібно почати завантажувати файли гри (вихідний код + іграбельних білд) на сайт центрального оргкомітету (ви ж заготовку зробили в суботу, вірно?)
В цей час журі зможуть познайомитися з іграми. Деякі локації можуть на цей час запросити пресу, гостей.
Близько 15:00- 16:00 (в залежності від локації) починаються презентації проектів на великому екрані для учасників джему, гостей та журі. Ми просимо розробників до презентації виділити час і записати відео геймплея гри – так набагато простіше організовувати показ. На одну гру виділяється 5-10 хвилин в залежності від їх кількості на локації.
Після завершення презентацій – нагородження переможців локацій і номінування трьох ігор від кожної локації на Всеукраїнський конкурс, підведення підсумків якого відбудеться 6 лютого в Кіровоградській льотній академії НАУ.
Маленька ремарка. На глобальному рівні на Global Game Jam рейтингів і призів немає. Всі створені на джемі ігри представляються на сайті центрального оргкомітету однаково. Однак місцевим координаторам дано право вводити конкурс і призи.
На даний момент ми можемо повідомити про наступні призи:
2 квитка на DevGAMM. Їх володарів визначимо в суботу 27 січня з допомогою сервісу random.org серед учасників Global Game Jam Ukraine, хто заповнив ось цю форму. Оскільки DevGAMM відбудеться 1-2 лютого в Києві, будь ласка, заповнюйте форму в тому випадку, якщо твердо маєте намір бути на конференції.
110 квитків (п’яти командам) на White Nights. Конференція відбудеться 13-14 лютого в Празі. Розробники кращої гри кожної локації отримають 2 преміум квитки на конференцію в неділю, 28 січня. Це дасть їм два тижні, щоб організувати поїздку. Більш того: як і в 2017 році, на White Nights буде стенд Global Game Jam Ukraine, на якому відвідувачі зможуть ознайомитися з кращими іграми Джема.
На церемонії підбиття підсумків Global Game Jam Ukraine 6 лютого у льотній академії НАУ (м.Кропивницький) будуть також визначені володарі:
4 квитків на Casual Connect 2018 (після Лос-Анджелеса конференція буде проводитися в Лондоні, Белграді та Гонконгу)
1 квиток на Nordic Game в Мальме
5 командних квитків на Unite в Амстердамі
5 планшетів від Amazon
І інших призів, в яких ми оголосимо протягом тижня.
Нагадаємо, минулого року у Кропивницькому також проходив всесвітній конкурс з розробки комп’ютерних ігор “Global Game Jam”, на який з’їхалися понад 130 учасників з 8 областей України.
Також на “Global Game Jam” команда Новопразького НВК отримала приз глядацьких симпатій, а студенти кропивницького педуніверситету змогли розробити 2 гри.