На Кіровоградщині зафіксували три “рекламних” порушення

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram
Ілюстрація

Протягом вересня на Кіровоградщині зафіксували три порушення Закону України “Про рекламу”. Усі вимоги підприємства виконали вчасно.

Про це Першій електронній під час розповіді про підсумки роботи першого півріччя повідомив начальник  Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області Вадим Волканов.

“Згідно з наданими повноваженнями щодо здійснення заходів контролю за порушеннями законодавства про рекламу посадовими особами відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства Управління захисту споживачів щоденно здійснюється моніторинг об’єктів зовнішньої реклами щодо захисту прав споживачів”, – розповів Вадим Волканов.

Протягом березня поточного року фахівці зафіксували у сфері реклами три порушення:

“Ми підготовили та направили 3 повідомлення-вимоги до суб’єктів господарювання – порушників Закону України «Про рекламу». Це ТОВ «Рекламне агентство РіК», ФОП Сапануш Н.М., ФОП Майстренко Н.В. Усі вказані порушники законодавства про рекламу порушення усунули та надали до Головного управління письмові пояснення та фотодокази усунених порушень”, – зауважив Вадим Волканов.

Нагадаємо, за півроку у Кропивницькому дотримання прав споживачів перевірили у п’яти суб’єктів господарювання, у трьох з яких виявили порушення. Це туристична фірма та два магазини. Споживачам надавалася неповна або недостовірна інформація про товари. Усі порушення власники виправили вчасно. Окрім того, під час перевірок забраковано товарів на 55,261 тис. грн за відсутності  необхідної інформації про продукцію.

Разом із тим, управління захисту прав споживачів провело 17 позапланових перевірок, 11 з яких – заклади харчування. Тут фахівці перевіряли наявність українського меню. Порушення законодавства не виявили.

За півроку мешканці Кіровоградщини офіційно скаржилися на неякісні продукти та послуги 319 разів. За 52-ма із цих заяв споживачам повернули гроші за неякісну послугу чи товар. Загальна сума складає 110 тис. грн.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар