За неякісні товари та послуги мешканцям Кіровоградщини повернули 110 тис. грн

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Ілюстрація

За півроку мешканці Кіровоградщини офіційно скаржилися на неякісні продукти та послуги 319 разів. За 52-ма із цих заяв споживачам повернули гроші за неякісну послугу чи товар.

Про це Першій електронній повідомив начальник  Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області Вадим Волканов.

“Упродовж І півріччя 2017 року до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло 319 звернень, із яких 183 звернення – від споживачів під час особистих прийомів посадовими особами Управління захисту споживачів.
82 споживача звернулися безпосередньо з письмовими зверненнями, із цієї кількості звернень 54 звернення громадян надійшло з «Урядової гарячої лінії» та “Кіровоградського обласного контактного центру”, – розповідає Вадим Волканов.

За словами керівника Управління захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби, щодо якості надання послуг звернулося 140 громадян, непродовольчих товарів – 154 споживачі , якості продовольчих товарів – 25 громадян.

Із загальної кількості усіх розглянутих звернень у 52 випадках задоволено вимоги споживача:

“Тобто за результатами розгляду звернень громадян споживачам повернуто коштів за неякісні товари або послуги на загальну суму 110,83 тис. грн. Це, зокрема, неякісні телефони, праска, світлодіодна лампа тощо. Ще 267 громадян отримали ґрунтовні роз’яснення вимог застосування законодавства”, – пояснює Вадим Волканов

Відсоток задоволення вимог споживача у І півріччі 2017 року складає 16,3% від загальної кількості звернень громадян. Для порівняння: за перше півріччя минулого року ця цифра сягала 10,5%.

Нагадаємо, за півроку у Кропивницькому дотримання прав споживачів перевірили у п’яти суб’єктів господарювання, у трьох з яких виявили порушення. Це туристична фірма та два магазини. Споживачам надавалася неповна або недостовірна інформація про товари. Усі порушення власники виправили вчасно. Окрім того, під час перевірок забраковано товарів на 55,261 тис. грн за відсутності  необхідної інформації про продукцію.

Разом із тим, управління захисту прав споживачів провело 17 позапланових перевірок, 11 з яких – заклади харчування. Тут фахівці перевіряли наявність українського меню. Порушення законодавства не виявили.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар