6 червня з 13:00 до 14:00 біля парасольок на Дворцовій діятиме фотозона – можна буде зробити світлини з фігурою хештегу #kropyvnytskyi.
Як розповіла Першій електронній організатор флешмобу раптівки Ірина Ткаченко, це мобільна фотозона, яку можна буде використовувати під час різних подій у місті. Головною метою створення такої фотозони є популяризація назви та підвищення іміджу міста з новою назвою.
“Ідея є логічним продовженням проекту “Мости до міста”, який тривав у місті за підтримки Британської ради в рамках програми “Активні громадяни”. Ми мріяли про статичну фотозону з літерами “Я люблю Кропивницький”. Але вона дорого коштує. Але вихід знайшли, як приклад креативної індустрії та дієвого низового брендингу міста. Ми замовили хештег з назвою міста, який можна використовувати як мобільну фотозону, як брендовий інструмент на різних заходах”, – розповіла Ірина Ткаченко.
Проект Мости до міста не завершується. Ми успішно реалізовуємо його мережеву складову разом з Програмою національних обмінів - пропонуючи кропивницькій молоді можливості освітніх візитів до міст України з метою обміну досвідом (загалом 40 учасників долучилося до візитів, три міста стали об'єктом урбаністичних досліджень - Луцьк, Чернівці та Івано-Франківськ). За підтримки Британською радою в рамках програми "Активні громадяни", ми реалізували серію урбаністичних воркшопів, почали розробку брендбуку міста та апробували окремі його компоненти, підтримали перший Міський півмарафон Кропивницького, Media school fest, запустили урбан-журнал міста, провели другий Kropyvnytskyi smart city day, а 6 червня проводимо фотофлешмоб з мобільною фотозоною, яка популяризуватиме нову назву нашого міста. А далі - проект Мости до міста стане платформою для підтримки урбаністичних ініціатив та сталого розвитку міста. Нашого міста - яке є нашим обличчям.