Упродовж першого кварталу 2017 року до прокуратури Кіровоградщини надійшло 2,5 тисяч звернень. Звернення мали різний характер. В більшості випадків скарги надходили з питань неналежного стану досудового розслідування у кримінальних провадженнях.
Про це інформує прес-служба прокуратури Кіровоградської області.
До органів прокуратури Кіровоградської області в поточному році надійшло 2,5 тисячі звернень громадян, з яких вирішено по суті прокурорами – 1,1 тисяч, всі інші – не відносились до компетенції органів прокуратури, їх скеровано за належністю в відповідні відомства та установи.
Щодо звернень, скерованих за належність, то їх надійшло до прокуратури 455. Здебільшого це скарги на дії службових осіб органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, заяви щодо можливих порушень вимог земельного, трудового, архітектурно-будівельного законодавства.
Крім того, до прокуратури надійшло 17 запитів на публічну інформацію , з яких 11 розглянуто з наданням запитуваної інформації, на 1 надано роз’яснення, 3 надіслано іншому розпоряднику, відмовлено в задоволені 2 запитів.
Особливу увагу приділено особистому прийому громадян. За звітний період на особистому прийомі прийнято 579 мешканців області, особисто керівником наглядового відомства – 58. Всі скарги громадян, подані на особистому прийомі, перебували на контролі керівництва до остаточного їх вирішення.
Органи прокуратури області і надалі забезпечуватимуть належну організацію та проведення особистого прийому громадян, об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд звернень, перевірку викладених у них фактів, реальне поновлення порушених прав громадян.